Lukkelukken og bebibror Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Åssen "var" dere når dere fikk gutt/jente? Åssen symptomer liksom Jeg: - Begynt å få litt kviser - Ikke lyst på søtt, bare salt og syrlige ting - Ikke noe mage enda (13+6) Lurer sånn, hørt at det er forskjellig på åssen man er i forhold til hva man får
annie-77 Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Hm tror ikke det er så lett og spå.. Jeg fikk mindre kviser Hadde spiss mage (alle sa det ville bli gutt) Masse halsbrann Ikke godtesyk Ikke higen etter noe spes. mat Fikk jente :-)
twoboys & a girl Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Jeg var plaget med kviser tørre flekker i ansiktet og på lårene kvalm masse halsbrann liten rund mage elsket fisk klarte ikke cola (er coca coliker) svimmel trøtt Fikk gutt
Happy H Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 eg fikk; -ingen kviser (aldri hatt så lite) -ingen kvalme -fikk fort mage -spiss mage -masse halsbrann kom en litn jente
gravidos Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 -sjokoladoman..(veldig glad i godteri) -halsbrann... -spiss mage... -ikke trøtt.. -ikke kvalm.. Fikk en nydelig gutt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå