Lukkelukken og bebibror Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Åssen "var" dere når dere fikk gutt/jente? Åssen symptomer liksom Jeg: - Begynt å få litt kviser - Ikke lyst på søtt, bare salt og syrlige ting - Ikke noe mage enda (13+6) Lurer sånn, hørt at det er forskjellig på åssen man er i forhold til hva man får
Stor_smil Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Fikk gutt - La på meg 15 kg, og kun på magen - Fikk kun kviser på ryggen - Kjempesensitiv nese/luktesans - Fikk mage rundt uke 16-18 - Hadde sinnsyke hormonsvininger - Kvalm (ikke veeeeldig kvalm) fra uke 8-12 Hmm.. kommer ikke på mer..
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 fått tre gutter -mye kviser overalt -sjokoladesug med første, frukt med andre og marsipan med tredje -la på meg 10, 12 og 14 kg -en basketball forran alle tre gangene -superkvalm fra uke 4 til uke 38 med de to første venter en gutt nå også =) - masse kviser -ikke noe spes kvalm -ballmage forran -gulerøtter er favoritt 28 uker nå
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 ja og magen kom seint med første, uke 16 med andre og rundt uke 15 med tredje.. denne gangen rundt uke 14
Lukkelukken og bebibror Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2007 Ok Luuuuurer sånn på hva jeg får, er så spent på UL Selvom jeg ikke har fått time enda da. Men gleder meg sykt Sist kunne de jo ikke se kjønnet, men det sa det at de mest sannsynlig kunne se neste gang jeg kom, i uke 17-18
marghald Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Fikk gutt sist: - supersensitiv luktesans - la på meg 12-15 kg - basketballmage - kvalm i begynnelsen - fikk mage i uke13-16 Syns ting er annerledes denne gangen, men vet ikke om det skyldes dårlig hukommelse eller et sterkt ønske om en jente:)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2007 Ja, jeg har en suuuuper luktesans om dagen, selvom jeg egentlig har det fra før Har ikke vært noe særlig kvalm, kanskje bare når jeg ikke visste at jeg var gravid
Blue Lady Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Første var gutt: *kvalm fra uke 5-12 *bekkenløsning fra uke 20, ikke gangvansker *tidlig melk og lekkasjer fra uke 18 tror jeg *dilla på grønne epler *mage fra uke 17 Andre er jente: *kvalm fra uke 6 og ut hele sv.skapet regner jeg med.. er i uke 35 nå og kvalm enda *bekkenløsning fra uke 12 ca, med gangvansker tidlig *dilla på å pusse tennene (!!) og gul saft! *mage fra uke 18 ca *mindre mage enn sist *magen sankt tidligere nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå