Gå til innhold

ved kvalme, forsvinner den plutselig ved 3mnd eller?noen

Anbefalte innlegg

Skrevet

meb erfaring? er så inderlig kvalm med oppkast og alt..tenker det går over 12 uke men nå er jeg ikke sikker enda gitt...hvordan vil den gi seg liksom..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har tenkt det samme som deg! Hvordan i alle dager skal denne grusomme kvalmen bare forsvinne? Men nå øyner jeg et lite håp. Både i går og i dag har jeg klart å gjøre litt småting i huset, og jeg er ikke konstant kvalm. Så går ut fra at dette er en nedtrapping (håper i allefall!). Er 11+4 i dag.

Skrevet

bare innom fra 2.trimester og smugleser litt=)

min kvalme kom i uke 6 og forsvannt gradvis i uke 13/14, for noen går den bort over natten, andre gradvis..

noen er kvalme bare noen uker, andre måneder og noen hele svangerskapet=)

Skrevet

hos meg var kvalmen borte i uke 14 i forrige sv.skap. Forsvant gravdvis den siste uken.

Skrevet

Hos meg forsvant kvalmen gradvis fra uke 14. Det er slitsomt og fælt å være kvalm, men det går over hos de fleste og det er helt fantastisk når den slipper taket!

Skrevet

Tror min forsvant nesten over natta jeg..med nr. 1..ved uke 11..da kom den bare noen dager innimellom i uke 12 - 13 så var det helt borte

Gjest Lenchen
Skrevet

Jeg var immari kvalm uke 6-8. Da var jeg kvalm hele tiden, fra morgen til kveld, gikk ned 3 kg. Men i uke 9 har det begrenset seg til bare å være kvalm om morgenen, så jeg håper det gir seg mer og mer nå... Er 9+0 i dag

Skrevet

Jeg har ikke vært kvalm de siste to dagene, så jeg håpte at det hadde gitt seg her.. Er 11+6. Men i dag er jeg litt kvalm igjen.. Men ikke så veldig egentlig. Håper det holder på å gi seg nå.

Har lest et sted at i uke 14 er de fleste kvitt kvalmen, selv om det ikke gjelder alle. Men det er jo lov å håpe:)

Skrevet

Akupunktur!! Jeg sier ikke mer.. Prøv vanlig klassisk eller Øreakupunktur som er små nåler som sitte ri øret i noen dager. Det hjalp meg.

Lykke til

Skrevet

dette er nok individuelt, har ingen erfaring selv,men det er til noen det går over ved 12-13 uker oh noen som må slite lenger med kvalmen. Håper den gir seg snart da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...