Adalis Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 http://www.laredoute.no/images/products/rd/large/071/071_7829906_1.jpg eller http://www.laredoute.no/images/products/rd/large/071/071_7829582_1.jpg Og hvilke av de tror dere passer til ei som er mørkhåret, litt lubben og ikke noe særlig brun, som skal i sommerbryllup?? Hehehe...
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Nr 2 elsker blått! Og hvis man ikke er så veldig brun så synes jeg kalde farger er penest, vet ikke hvorfor..
summer85 Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 jeg synes den siste var finest, (den blå.) og tror også den vil passe best til deg =) Lykke til med valget =)
smakk Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Jeg synes egentlig nr 2 var finest, men om du har litt mage eller litt for mye her og der, er muligens snittet på nr 1 mer kledelig.. Var jo fin den også.
Adalis Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2007 Ja, jeg har stor mage, ikke så stor rumpe, men har også ganske tykke armer, så er glad i litt ermer på tøyet. Samtidig liker jeg å gå med utrigning, men siden det er bryllup er jeg så redd det skal bli vulgært (har sånne typisk "tyte-pupper". Tenkte derfor også på nr 1 pga det.. Men så likte jeg fargen og mønsteret på nr to. Det er ikke for stort mønster på nr en da, i forhold til at jeg ikke liker å "vise meg frem" så mye?
Guttemamma til tusen :) Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 jeg likte best den rosa jeg... eeelsker rosa:o) flotte kjoler begge to:o)
englegull Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Begge to var fine - hvis du har blek hud kan du muligens bli litt "blass" i den rosa - men hvis du føler deg ukomfortabel hvis du viser litt mye, ville jeg tatt den rosa. Kan du ikke bruke litt selvbruningskrem en periode før?
Monajenten Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Er enig med det med snittet. Jeg sa nr. 1 fordi jeg syns snittet på den høres mest riktig ut, mens blåfargen muligens er best til hudfargen. Syns modellen på nr. 1 virker best til deg. Den var ikke så voldsom, tror nok ikke du vil vise deg fram i den. Mer i nr. 2 da faktisk.
Adalis Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. juli 2007 Jeg klarer ikke det uten å bli skjoldete, men skal prøve å ta ett par runder i solarium. Hehe.. Hvordan blass tenker du da? Jeg vil vel virke mer blek i den blå? Jeg er GJERNE en av de som forsvinner i mengden jeg altså!!! Håper å bli det.. Hehe!
A4 Husmor.... Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 kjøp den rosa + Dove lotion m/ selvbruning
englegull Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 Hehe, med blass mener jeg ikke å forsvinne i mengden, men at du kan virke litt blass i ansiktet. Men det er umulig for meg å si uten å ha sett deg. Det var jo en ganske blass rosafarge, og om man er veldig blek selv kler man oftest litt mer "klare" farger, om du skjønner.. Jeg hadde tatt solarium en periode før og gått for den rosa! Fordi jeg heller vil se bleik ut enn å føle meg kvapsete;.) Hvis du er litt lubben så tror jeg den rosa blir veldig fin i snittet til deg! Den blå så veldig ettersittende ut..
Adalis Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 4. juli 2007 Tusen takk for hjelpen! Skal bestille den rosa nå. Jeg er glad i ettersittende klær, men er så lei av å gå og holde inn magen og dekke for magen med armene hele tiden, hadde vært godt å ha noe som jeg ikke så gravid ut i og samtidig kunnet slappe av. Skal ta noen bleke striper i håret også, nå når det er sommer. God natt alle sammen! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå