durdom1 Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Homofili - årsak til vår egen utrydning. Er det ikke det? To homser eller to lesber er ikke i stand til å produsere barn. De kan bare adoptere allerede produserte av andre folk barn. Det vil si at vår ,menneskehet blir borte en gang takket være homofile!.. Forferdelig er det, synes jeg da...
high five Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Og hva for deg til å tro at alle mennesker en dag er homofile?? Dette er et av de mest idiotiske innleggene jeg har lest her inne, og jeg har lest MANGE!!!
durdom1 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 Nei, jeg sa faktisk ikke at ALLE menneskene er homofile! kan du ikke lese det jeg skrev og drite i å finne på ting som jeg liksom sa?! I dag blir det født mindre antall barn i verden enn for 50 år siden, pluss at dødelighet er MYE større enn fødsler!!! Pluss at det er flere og flere mennesker som "kommer ut av skapet"! Og? Sier deg ikke noe? Ringer det ingen bjelle i hodet ditt? Er det alt for lite gråceller i hjernen din at du ikke kjønner at på denne måten vi utrydder oss selv?!
Cat.68 Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Trur ikke for et øyeblikk at det gjør noe at det fødes mindre barn i verlden. Det fødes alt for mange allerede som ingen vil ha.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 jøss muterte fanatiske kristenfanatikere har innvadert kranglesiden:-) Eller en alkoholisert biskopfaenskap med forhistoriske tolkninger av en lavkulturell bibelsk drittbok:-)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Unnskyld meg, Yppert. Det er ikke bare kristne som har fordommer mot homofile, og mange av oss "godtar homofili" (=synes det er ok å forelske seg i en av samme kjønn)
high five Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Det du skrev ditt imbessile menneske, er at alle mennesker en dag kom til å være borte takket være homofile som ikke er i stand til å få barn sammen. Ikke et ord om fødsler kontra dødlighet osv. Har du med det nedsnødde hodet ditt tenkt på alle homser/lesbiske som får barn sammen?? Selv om hele menneskeheten mot formodning en dag skulle være homofile, vil de utmerket godt fortsatt kunne få barn sammen. Men det er ikke sikkert at du i din sikkert svært så religiøse verden i hele tatt har hørt om insiminering.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 jeg sa fanatisk kristen eller alkoholisert biskop...slutt å vri på ting her da:-)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Tror d på det selv? Homofili finnes innen dyreriket og, ingen grunn til bekymring!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA DU er dum du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tror det er det dummeste jeg har hørt på leeeeenge!
camilla^ Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 Jeg synes det ikke er noe forferdelig i det hele tatt. Endelig er det mange som tørr å vise sin kjærlighet i motsettning til før. Så mange som har blitt undertrykt, gått inn i forhold med motsatt kjønn bare forde det er det samfunnet mener en skal. Verden blir overbefolket i visse deler av verden. Noen land har en kun lov å ha ett barn, mens i andre skal en prøve å få opp fødselstallene. Dette her skjønner jeg ikke helt. Kræsjer litt oppe i mitt hode, ikke noe som tyder på at vi utrydder oss selv med det første hvertfall. To av samme kjønn kan ikke få barn nei, det er umulig. Men med kunstig befruktning, surugatmor osv osv, er det mulig. For de som ønsker seg barn på denne måten syns jeg er det er helt greit. Disse ønsker virkelig ett barn, og tar vare på barna. Ikke så mange andre par av forskjellige kjønn som må ta en så stor og vanskelig avgjørelse, mange flere hinder på veien. Og ikke bare prevangsjon som svikter. Det er også mange av disse som adopterer. At de kan gi barn som har det vanskelig ett bra hjem syns jeg er kjempe flott. Har selv noen venner som har bodd hos homofile par, noe de ikke har noe negativt å si om. (han ene var til og med mot homofile. Det endret seg, men han tiltrekker seg ikke det samme kjønn nå. Så det er ikke noe som smitter) Syns en skal se de positive sidene med at homofile klan adoptere, bli fosterforeldre osv. Det er mange barn som har det vondt som får det veldig bra. Og de barna syns jeg det er verdt.
Gjest ->>- Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 Nei, det er ikke det. Årsak til vår egen utrydning altså. Flere ting du ønsker avklart? *alltid behjelpelig*
KaMa Skrevet 5. juli 2007 #13 Skrevet 5. juli 2007 Evt: Monogami - årsak til vår egen utrydning. Vel, begge deler er vel like usannsynlig...
lilja70 Skrevet 5. juli 2007 #14 Skrevet 5. juli 2007 OK; la oss plukke dette fra hverandre, bare for argumentasjonens skyld: Dersom alle mennesker hadde blitt homofile, hadde det ikke automatisk ført til at vi sluttet å produsere barn, for en homse og en lesbe er i stand til å produsere barn, selv om de ikke nødvendigvis hadde all verdens glede av samkvemet, i den grad det en gang hadde vært nødvendig at de gjorde det på gamlemåten. Fødselstallene i verden går ikke ned. Dødstallene i verden går ikke opp. Befolkningsøkningen i verden er ikke i ferd med å flate ut, langt mindre synke. Dette var jo ikke provoserende en gang.
rødblåoggrønn Skrevet 5. juli 2007 #15 Skrevet 5. juli 2007 Kjeeeeeeeedeliiiiiiiiiiiiiig tema.......................................................
Milletrille Skrevet 5. juli 2007 #16 Skrevet 5. juli 2007 Nå er det vel heller overbefolkning som er en trussel for kloden enn at homofile ikke kan reprodusere seg! Og nok av barn som ikke har gode leveforhold, så flere burde vel egentlig adoptere enn å sette egne barn til verden. Idiotisk innlegg!! Men er i hvertfall lagt inn på rette siden....
Lilith Skrevet 5. juli 2007 #17 Skrevet 5. juli 2007 Ja ja, dette er det mest latterlige jeg har lest så langt i dag. Du må da selv forstå at dette aldri kommer til å skje?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #18 Skrevet 5. juli 2007 Er det siste nytt fra Statistisk sentral byrå?.. Er du proffessor eller?
Ikkelektuell Skrevet 5. juli 2007 #21 Skrevet 5. juli 2007 Hei, du som r så dom, foreslår at du snur litt på flisa. Skriv nytt innlegg, tittel kan f eks være: "Idioti - årsak til vår egen utrydning". Så blir temaet litt mer relevant for din egen situasjon også, vet du. :-)
___ Skrevet 5. juli 2007 #22 Skrevet 5. juli 2007 Hvis homofili kunne redusere menneskeheten med la oss si 90%, ville jeg si det er det beste som har hendt på jorden de siste 2000 årene. Vi er alt for mange som det er. Desverre tror jeg ikke det vil fungere på den måten. Det er alt for enkelt å bli gravid med andre enn din egen kjæreste til at dette blir noen aktuell problemstilling. Det hender jo til og med at hetrofile får barn med et menneske de ikke er forelsket i.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. juli 2007 #23 Skrevet 5. juli 2007 hadde bare vært fint om det ikke ble så trangt i her! når det er sakt så HÆ?? vi dør nok ikke ut skal du se :-) ihvertfall ikke pga homofile
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #24 Skrevet 6. juli 2007 Langt flere burde i så fall vært homser og lesber, så hadde man muligens sluppet unna overvekten av idioter i verden. De fleste mennesker har knapt livets rett uansett.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #25 Skrevet 6. juli 2007 Sug lut: er du på fylla? synes aldri du har noe fornuftig å si. Heller ikke Dr. Yppert. Dere er av samme sjanger. Skriver utydelig og mener ingenting om alt mulig. Lurer på hvordan dere fungerer i samfunnet! Lavt på stigen eller?!??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå