Gå til innhold

kan eg ha blitt gravid?

Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

sjekk Eggløsnings - kalkulatoren min.

Din fruktbare periode er: 13.06.2007 - 18.06.2007

Eggløsningen finner sted: 16.06.2007

Termin: 10.03.2008

mannen min kom hjem 18.06.07 rundt 4 på dagen elle noe sånn. å ja me hadde oss et nommer.

forstår ikke men kan eg ha blitt gravid? er 4 dager over ikm nå i dag. vett ikke hvor eg skal gjør av meg for legen ba meg heller teste om 2-3 uker for eg berre fikk negative tester.

pleas trenger svar=) nesten samme hvordan svar=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan være gravid! Den utregningen er jo ikke helt nøyaktig, det kan variere litt fra person til person..

Når testet du sist da?

Skrevet

va oss legen i dag, å den va negativ.

Skrevet

Kjedlig da... :/

Håper du blir gravid neste gang! :)

Skrevet

neste gang?

har enda ikke fått mensen da. å de er folk som ikke har fått positvi test før i 9 uke.

Skrevet

Følger du med på at EL faktisk finner sted, Mini-Lilly? Hvis du ikke bruker EL test eller temper, vet du jo ikke særlig sikkert når EL fant sted. Den kan ha vært en uke forsinket,og da er du jo faktisk ikke kommet til IKM ennå. Det er jo mest sannsynlig. Men hvis du vet at du har hatt temp stigning, har EL skjedd, og så er du forsinket hvis du er mer enn 14 dager etter dette. Er tempen fremdeles høy? Hvis du er gravid, er den fremdeles høyere enn før EL.

Jeg er i omtrent samme situasjon som deg, jeg temper og vet når EL var, og jeg er 1 dag over IKM men har fremdeles høye temperaturer og negative tester. Jeg holder på å fly på veggen for jeg har hatt EXU tidligere og har forhøyet risiko for å få det igjen, og da kan hCG være så lav at den ikke slår ut på testen så tidlig. Så jeg har vært og tatt blodprøve idag og håper så inderlig den er negativ og at jeg får tanta snart. Mye heller mensen enn en ny EXU med operasjon og kanskje miste den ene egglederen jeg har igjen...:(( Jeg er helt på gråten jeg.

Men tilbake til deg, du kan også ha en EXU, men risikoen din er mye lavere enn min, så mest sannsynlig er du ikke ved IKM ennå. Lykke til iallefall! (Og hvis tempene er høye og ingen mens og negative tester vedvarer i neste uke også, hadde jeg insistert på blodprøve hvis jeg var deg)

Skrevet

Kan gi deg to svar :

- jeg testet ikke positivt før 9 dager over IKM, og da med urintest hos lege sist jeg var gravid.

- jeg har svært ustabile sykluser, så selv om ELkalkulator gir meg noen datoer - er det sjeldent de stemmer, så det er mye mulig du ikke har kommet til IKM enda.

Velg den du liker best - og lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...