Gå til innhold

Herregud å folk glaner da.......!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo helt umulig å gå ut med mei tai eller hotsling uten at folk stirrer... tror jeg bor på babybjörn kanten av dette landet.. hehe... akkurat som om det er kjemperart å ha mei tai...

håper de bare er missunnelige hehe...

flere som får sånne blikk eller at folk GLANER eller?? er skikkelig åpenlyst i alle fall...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi... kanskje jeg er en av glanerene... *hjelp*

men det er bare fordi jeg har lest så mye om de her og har bare sett de et par ganger!

Jeg visste ikke om mei tai da jeg fikk småtten, så jeg fikk ikke prøvd en slik.. men får jeg en til så har jeg lysst å prøve:o)

Skrevet

Var her en dag at noen jenter på 13-14 år stirret skikkelig på magen min også tisket de og hvisket de etterpå.. litt ubehaglig...

Skrevet

I KNOW...

Gikk på lagunen hin dagen med sjal. Og det virket som om de fisefine fanafruene (bor i bergen) aldri hadde sett det før.

Greit nok, har jeg han på ryggen så pleier det kun å være noen som stirrer.

Men denne gangen hadde jeg ham på magen, forovervendt med bena i buddahstilling foran... eller den ene foten "spratt" utav etterhvert slik at han viftet med den utenfor :P Men guuuuuuuuu så de glodde!

Skrevet

Jeg synes det er fint at du kan underholde de stakkarene som kjeder seg der du bor!

Noen må være først!

Skrevet

Syns dere det gjør noe at folk glor,blir det ubehagelig?

Hvis jeg glor,er det fordi det er et sjeldent,men ganske stilig,syn for meg;)).

Mvh

Skrevet

hehe, eller er det dere som bruker det som er ekstra obs siden det er få (les færre enn babybjørn) som bruker det enda ;) Kanskje de bare er nysgjerrig på den lille inni der?? Jeg opplevde at maaaange så på mini når han sprelte i babybjørnen sin, men tenkte ikke over at det var babybjørnen som tiltrakk oppmerksomheten.. kanskje det ikke er sjalet som tiltrekker oppmerksomhet likevel..hihi ;)

Hilsen ertekråka!!

Skrevet

Vel, da kan du tro de glante når jeg gikk med bæresjal for 3 år siden.. men en nyfødt baby rulla sammen sovende inni. HÆHÆ!

Skrevet

Lykkelig&lykkeliten: regner ikke med at du er en av glanerne hehe...

jeg bor på østlandet ikke langt fra eidsvoll. hehe

Lille pusekatt: er jo litt komisk når de glaner da, men er bare å bli vant til her jeg bor i alle fall. hehe....

Skrevet

ubehagelig er det ikke hehe.. bare litt komisk hihi... bare å erte det ertekråka.. lar meg ikke pille på nesa så lett haha...

Skrevet

*serdetformegogsmiler*

Mvh

Skrevet

Sikker fordi de synes den er sååååååå fiiiiiiiin;))))

Skrevet

hehe ja sikkert derfor.... de er jo fiiiiiiiiiiiine....

Skrevet

Jeg kjøpte meg en babybjørn sele for å bruke blant folk, syns det tiltrekker seg nok oppmerksomhet. Bæreslynga hadde jeg tenkt å bruke hjemme, men fikk det aldri komfortabelt.

Skrevet

ja er sikkert bare fordi man bærer at det tiltrekker oppmerksomhet.. hehe

akkurat som om det er så rart liksom hihi

Skrevet

hehe, jeg blir også glant på når jeg bærer i Ergo. den er jo ikke SÅ spesiell liksom.. men kanskje fordi gutten er nesten 2 år da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...