Gjest Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Jeg blir 17+0 i morgen og synes ikke jeg har noe særlig til mage. Jeg har gravid mage fra før synes jeg (førstegangsgravid). Det er så "rar" form på den "gamle" magen ser folk meg i bikini så kunne man tro jeg var gravid (altså før jeg ble det) sånn føler jeg magen min ser ut til vanlig ivertfall,så om jeg har fått større mage nå pga graviditeten vet jeg ikke. Når kom magen til dere i 1 svangerskap?
line_n & sara Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 er førstegangs, og fikk magen rundt uke 12, måtte iallefall begynne med mammabukser, nå er jeg i uke 22, og føler meg som en liten elefant!
Adriansmor med tulla Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Fikk ganske fort mage med første rundt 13.. 14 men denne gangen kom det enda fortere såg at magen var blitt større før jeg tok testen var derfor jeg testet med og var da 6 uker ... kan se på profilen min så ser du selv magen=) men kjenner flere som det nesten ikke vises på og har bare en liten kul på slutten må si jeg er sjalu på de som slipper å bære så tungt....
Mor til 2 gutter- og en i mage Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Mage er veldig individuelt. Jeg fikk mage veldig tidlig med min første, følte meg så oppblåst hele tiden de første tre mnd. Etter det lurte alle på om jeg hadde tvillinger siden jeg var så stor i uke 12. Gikk opp 25kg sist. Nå kommer nr. 2 og jeg må si at selv i uke 14 er det ingen bukser og bluser som passer.Magen er gedigen.
white lady Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Den vokste en del da jeg var 16-17 uker på vei, da kunne man endelig se at jeg var gravid hvis jeg gikk med ettersittende klær...Etter det har den bare vokst gradvis, men det vokser som den skal, ifølge jordmor.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Jeg begynte ikke få mage før etter uke 20. Det er veldig individuelt. Har hele tiden fått høre hvor liten jeg er, men det er bare tull. Ligger litt over streken på symfyse- fundus mål. Jordmor fortalte meg at en som er lav av vekst gjerne får synlig mage før, enn en som er høy.
Trønderjente82 Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Jeg begynte å få litt mage i uke 21, nå i uke 25 har den eksplodert de siste 14 dagene:)
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Oi, da måtte jeg vente leeeenge! Poppa ikke frem før jeg var et sted mellom 20 og 25 uker på vei, så vidt jeg kan huske. Den kom mye raskere nå og er vel omtrent like stor som da jeg var 7 måneder på vei i forrige svangerskap. Gøy, det da! Er 20+1 i dag.
Krokodillemor Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 Magen har est ut ganske mye, men det er ikke livmoren sin feil. Livmoren har laget en liten bulk nederst, men jeg har likevel måtte investere i mammabukse nå. Jeg er 15+5 i dag.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 Kan jo ikke gjøre anne enn å vente likevel. Håper det skjer noe i løpet av ferien (3 uker) skal hjem til mine foreldre så det hadde vært stas at jeg hadde fått en synlig kul da. Blir kanskje lei av magen tilslutt også så jeg skal kanskje ikke klage....
*Smiley* Skrevet 5. juli 2007 #11 Skrevet 5. juli 2007 Folk så jeg var gravid i 14/15 uke.Så det syntes tidlig..Begynte så vidt med mammabukser rundt den tiden..Er 30 uker på vei nå.Og magen er stor og fin:)
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #12 Skrevet 5. juli 2007 den kommer når den kommer vil jeg tro, kommer kanskje til å klage etterhvert også, hvem vet?
gravidos Skrevet 5. juli 2007 #13 Skrevet 5. juli 2007 husker jeg riktig tror jeg den kom i uke 16...etter det vokste den vanvittig..nå med nr 2.så kom den i uke 9.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. juli 2007 #14 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er også første gangs, og min kom alt i uke 5-6, men har nå stoppet litt opp igjen.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #15 Skrevet 5. juli 2007 E d sånn at magen kjeme heilt nede på magen som ein bul (at ein kan liksom sjå at der e livmora), eller begynna den å berre bli tjukkare heile magen liksom?
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #16 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er akkurat tolv uker i dag, og jeg synes magen er blitt ganske "gravid-aktig"... den er ikke diger, men er snål i formen og synes godt gjennom t-skjorter. Har lagt ut bilde så du kan jo se..Har gått til innkjøp av en del bukser med strikk i livet ja.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #17 Skrevet 5. juli 2007 Ps. Sorry for ulekkert undertøy på bilde, er noe min kjære har kassert, som er veeelig godt å sove i (litt misfarget i vaskemaskinen...) Lekkert!
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #18 Skrevet 6. juli 2007 har sett på de, problemet her er at jeg synes jeg har sånn mage til vanlig, vet det høres rart ut men....så meg i speilet i dag og jeg synes den begynner å komme nå. Har ett bilde på pc som er tatt rundt 3 mnd tror jeg, der ser jeg veldig gravid ut for jeg var oppblåst den dagen, kanskje jeg skal legge ut det og ta ett i helga og legge ut det også? hmmmmmmmmm.
Bdancer Skrevet 6. juli 2007 #19 Skrevet 6. juli 2007 Ser ikke noen bilder på profilen din, så vanskelig å si. men du har kanskje en veldig foroverlent livmor som gjør at magen din ser gravid ut - selv når den ikke er det. Magen min begynte å komme i ca uke 10 og var synlig for andre i uke 14. Har lagt ut bilder på profilen min hvis du vil se..
Ginger-mor Skrevet 6. juli 2007 #20 Skrevet 6. juli 2007 Den kommer nok, iallefall. Jeg er 25 uker nå og har fortsatt ikke fått spm om jeg er gravid fra folk som jeg ikke kjenner så godt. Men selv synes jeg magen har begynt å få en rund, fin form. Så lenge jeg går med litt ettersittende klær burde det ikke være noe tvil, synes jeg:) Trodde den liksom skulle eksplodere sånn etter ordinær ul eller noe, men det har gått veeeldig sakte og gradvis..
Petrine+Røver Skrevet 6. juli 2007 #21 Skrevet 6. juli 2007 Synes magen begynner å komme litt nå, er 15+6 idag... de som vet det sier de kan se det nå, men de som ikke vet er fortsatt der at de ikke tør å spørre i tilfelle jeg bare har lagt på meg litt :-)
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 6. juli 2007 #22 Skrevet 6. juli 2007 husker ikke heltnår den kom... var veldig lenge oppblåst, og ventet spent på en mer gravide mage, å plutselig var den der liksom;) kan jo se selv ut fra bilder på profilen min...
Minigull07/11 Skrevet 6. juli 2007 #23 Skrevet 6. juli 2007 Jeg er snart i uke 24.. Jeg fikk magen i uke 16/17.. Den er ikke så veldig stor nå men det synes at jeg er gravid. Se bilde på profilen min..
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #24 Skrevet 6. juli 2007 På www.min-mave.dk kan du se forskjellige mager fra alle ukene... Velger f.eks. uke 13, så kommer det opp masse bilder av magene til forskjellige folk, fra deres uke 13. Der kan du se at forskjellene er helt ville - noen ser jo høygravid ut mens på andre synes det ikke i det hele tatt. Jeg har selv en venninne som så ut som hun var fødeklar da hun var i fjerde måned - til og med jordmor stusset; men det var bare en der inne; en stooor gutt vel og merke!
mammatrollet + spire i magen Skrevet 6. juli 2007 #25 Skrevet 6. juli 2007 fikk ikke mage før etter uke 22, da begynte det å vise litt. er nå i uke 27 og det er ikke mye mage å se. er litt misunnelig på de med stor flott mage, men min å kommer vel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå