Puncky med nr tre i magen Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Hjelpes, vi har fått ønskeliste til ett bryllup vi skal i nå i sommer. I juli. Og der var det mye dyrt!!!!! WOW... Sånne ting jeg tenker foreldre kan kjøpe, ikke vanlige gjester. Også vil jeg ikke virke gnien heller da, men kjære.... Da vi giftet oss tenkte vi litt på prisen vi, og ikke bare hva vi ønsket oss. Skinnstoler var i hvertfall ikke på den listen... Noen gode forslag? Eller er jeg gnien? Vi har ikke så mye kontakt med de, tenkte vi skulle gi noe til 300-400 kr vi... Men syns listen satte litt standard av hva man burde gi liksom. Da tror jeg ikke vi kommer under 800 kr jeg.
firemerkersmør Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Listen er jo bare ønsker, du kan jo kjøpe hva du vil. Ingen som sier du må kjøpe av den. Eventuelt kan dere spleise med noen. Men enig i at det er litt ufint bare ønske seg dyre ting
Puncky med nr tre i magen Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 Spleise er jo en idé.
olla Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Kjøp noe annet på den butikken de har lagt ut liste da, så får de byttet til seg det som de vil ha!! Eller kjøp noe annet, jeg kjøper ofte hardangerbestikk, enten liker de det, eller så får de byttet det på et utall plasser!
melkekua™ Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Gi et gavekort da vel...det trenger ikke være mye penger. De får sikkert flere gavekort, og da kan de kjøpe seg det de vil på ønskelisten sin.
hostogharkheledagenlang Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Hei vi var i ett bryllup nå nettopp og de fikk gavekort på sånn fotobok fra fotoknudsen. De ble kjempeglade for de var litt usikre på hva de skulle gjøre med bildene. Man kunne ikke gi gavekort på noe spesielt, men vi gav de på 500,- og la ved ett lite hint om fotoboken da. I takkekortet stod de at de var kjempefornøyde med gaven og gledet seg til boken .
Puncky med nr tre i magen Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2007 Det var ikke så dumt!
Odine! Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Hvis dere kjenner dem godt, og kjenner smaken deres, kan dere godt gå utenom lista. Men det er lurt å kjøpe noe som kan byttes, det kan være flere enn dere som har kommet på samme lure gaveidé. Ellers så er det lurt å gå sammen med noen og kjøpe en stor ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå