Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 nå er det 2mnd siden fødselen og magen er der forsatt,ser ut som jeg er 5mnd på vei..er det vanlig..?
snartmammapåny Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Er nok et resultat av litt slappe magemuskler, noe som kan fikses med regelmessig magetrening. ELLER et resultat av mage fett.. Er nok veldig normalt, men mulig å ordne med litt trening;)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 svinset innom denne siden i dag, og måtte bare svare på dette innlegget. Jeg jobber som kostholds og treningsveileder, og må få lov til å si at SLAPP HUD går det ikke ann å punktslanke vekk.. Dessverre!!!! Man kan stramme opp musklene UNDER huden, men den overflødige slappe huden over, blir man kun kvitt ved operasjon.....
the_fat_lady_sang Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Etter nr 2 så jeg gravid ut i 4 mnd. Regelmessig trening og sundt kosthold (uten slanking) ordnet det på 8 mnd, men ting tar tid, ikke stress med det!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 nå må jeg virkelig gråte.. hvis jeg skal se ut som jeg er 5mnd på vei resten av livet... jeg er bare 20 år og det er ikke noe morro at jeg aldri kan gå i vanlige klær =( =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå