Gå til innhold

17+ og ikke noe særlig mage......flere?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg blir 17+0 i morgen og synes ikke jeg har noe særlig til mage. Jeg har gravid mage fra før synes jeg (førstegangsgravid). Det er så "rar" form på den "gamle" magen ser folk meg i bikini så kunne man tro jeg var gravid (altså før jeg ble det) sånn føler jeg magen min ser ut til vanlig ivertfall,så om jeg har fått større mage nå pga graviditeten vet jeg ikke.

 

Dere som er 17+ når kom magen deres og er det 1 eller 2 mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo eg har litt mage - eg har ikke sjangs å skjule magen mer. Syns dei to siste ukene har gjort mye med magen. Den har ploppet ut liksom.

 

Eg tok bilde av magen for en uke siden - da var den ikke slik den er nå. Ser forskjell allerede.

 

Med første mann kunne eg skjule graviditeten til eg var over halvvegs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ikke stor magevokst her, nei. men nå vet jeg snart ikke hvor mange uker jeg er på veg, for jeg sier 18+4 (tror jeg), og jordmora på ul sier man må trekke fra 9 dager, så da er det jo 17+2. Men det blir vel mage - men det var ikke inspirerende å prøve å kjøpe mammaklr i hvertfall! Så det ble det ingen ting av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut en lur måte og finne det ut på, skjønner ikke at jeg tenkt epå det før, det var jo bare å prøve bukser som jeg vet passet for noen uker siden,noen hadde jeg ikke sjanse på å få på meg mens andre gikk med nød og neppe. Klarer ikke å se at den har blitt særlig større selv. Jeg legger ikke på meg til vanlig så det er nok gravid magen som er kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke melde meg inn i liten-mage-klubben... Var helt flat før jeg ble gravid, å nå er jeg akkurat som jeg var 5 mndr på vei med førstemann, selv om jeg ikke har kommet til uke 17 enda... Alle sier jeg fikk mage FORT denne gangen, og at de kunne se det tidlig.......

 

Jm sier 2, eller lenger på vei, men jeg tipper på slappe muskler... HAHA:D Vi får se da på UL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja disse magene er så forskjellige.

Eg var utrolig stor med mitt andre barn - eg este ut i alle vinkler.

Men i mitt tredje svangerskap var eg så liten at folk ikke trodde at jenta var mi datter da eg kom med henne etter fødsel. For eg hadde jo ikke sett gravid ut eg.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...