Gå til innhold

Urte te når man ammer....?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke helt, men mener jeg drakk det sist og at det ikke skulle ha noe og si, men spør for og være sikker... Kan man drikke urte te når man ammer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann snuppa! Hvordan går det m dere?? Gikk fødselen fint? Fort??

Var på Bærum? Fornøyd? he he mye spørsmål!

Håper alt er bare fint m dere alle!! :o)

Skrevet

Hei.

Det går kjempe bra med oss vet du! Vi bare slapper av hjemme og koser oss. Er jo uansett ikke så mye annet og gjøre i dette været. Hehehe.... Fødselen gikk veldig greit. Kom inn med 4-5 cm og så var han ute etter 2 timer. Fødte på Bærum og er kjempe fornøyd...En smule fult var det, men sånn er det på sommeren....

 

Hvordan går det med dere? Ikke lenge igje nå`?

Skrevet

Så bra alt er fint :o)

Er snuppa sjalu da?? Gruer meg litt til det jeg..

Har 5 uker igjen, men håper jo han kan komme LITT før da, he he, virkelig lei nå....

Måtte du dele rom m mange på barsel da? Huff jeg gruer meg så fælt til det jeg, he he, får ikke sove da ;o)

Skrevet

Ada Emilie syns det er kjempe stas med en baby .... Hun vil bare klappe og kose på han hele tiden og går rundt og sier baby baby hele tiden. Så det er bare kjempe koselig og gjør det hele lit lettere kan man si:)

 

Når jeg først kom opp på barsel var det 3 andre på rommet men de dro i løpet av dagen. Så det var bare meg og en annen dame der....men hun snorket veldig så det var litt sitsomt når jeg skulle sove kan en si...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...