Rådvill Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 hvilke punkter bør man ha med i talen fra meg til brudgommen?
kidos! Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 I min tale til brudgommen hadde jeg ca dette oppsettet Takk til alle som kom Noen ord til foreldre og søsken Noen ord til svigerforeldre Noen ord til forlover Synes det var koselig å få sagt noe til andre også, siden det ikke er så mange anledninger å få sagt noe positivt til de man bryr seg om. Spesielt ikke når andre hører på. Snakket om vårt 1.møte og tanker jeg hadde da. Sider v/ mannen min som gjør at jeg synes vi er perfeck match Hverdagslivet vårt Tanker om fremtiden Dette var litt sånn ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå