Gå til innhold

Barbert nedentil??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det seg og være barbert nedentil ved fødsel?

Er det til vanlig, men lurer fælt!

Av praktiske årsaker osv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så lett å komme til med barberingen når magen er diger da;-)

Aner ikke hva som er vanlig og ikke jeg.Jeg pleier ikke å fjerne alt til vanlig,men stusse veldig da,og helt barbert "rundt" om du skjønner.

Men jeg skal holde det så godt som helt barbert før fødselen.Det gjorde jeg forrige gang også.Syns det ble mye lettere å holde rent osv etter fødselen.Jeg HATER jo å bruke bind i utgangspunktet,men etter fødsel så har man jo ikke noe valg. Det ble masse dusjing og tørking og jeg vil tro at det er mye mer plagsomt med alle de greiene der hvis man har latt håret vokse "vilt"

Skrevet

Tror det bare er til fordel. Dersom du må klippes ller sys barberer de deg i det området likevel, og da er det bedre å har gjordt det på forhånd selv så du slipper sårhet etter sløv engangshøvel uten skum e.l. For min del er det svært vanskelig å få til for tiden, må bruke speil i dusjen og kutter meg opp hele tiden...

Skrevet

Da er det sikkert litt forskjellig fra sted til sted. Jeg ble klippet og sydd sist gang, men de barberte meg ikke først.

Skrevet

Tror ikke de bryr seg stort om det.

Skrevet

må bare underskrive på at det ikke er lett med barbering nedentil (ikke så lett på leggene heller for den saks skyld)! hehe.. er ikke så kjempestor ennå, men er 7 mnd på vei, så har jo mage.. og jaggu er det ett slit og se noe som helst under magen da =D

Skrevet

ikke så enkelt for tiden, men man får det til på et vis : )

er vel vanlig til dags dato !

Skrevet

Jeg har mer enn nok med å få shavet leggene... gamla får være i fred enn så lenge:)

Skrevet

Veit ikkje kva som er vanlig, men veit at eg sjølv ikkje vil føla meg vel viss eg ikkje er barbert. Det har noko med vanen å gjera, og korleis ein føler seg.

Skulle til kontroll i dag, og hadde på følelsen at det kom til å bli kontroll nedantil, so difor fekk eg barbert meg i går.

Er jo reine himmelrike å bli glatt att, da det ikkje er kvar dag ein blir barbert når ein ikkje er so bøyeleg lengre.... =/

Skrevet

Jeg synes det er greit å ha vekk endel, av praktiske årsaker.. orker ikke tanken på alt det blodet, som kommer, som skal feste seg i alt håret... usj.. grøsser bare ved tanken...

Heldigvis er min samboer supersnill, og hjeper meg med slike ting...

Vi bruker en vanlig ladyshaver, også trimmer han rundt bikinikanten, og "litt til".. vil gjerne ha litt igjen da, ikke være helt glattbarbert...

Syntes det var veldig rart, og følte meg litt ekstra "sårbar" og kanksje litt hjelpesløs da jeg lå der og "spredde beina", men jeg tror ikke han tenker sånn på det.. han hadde tunga rett i munnen og så veldig konsentrert ut... hehe...

Beina klarer jeg nogenludne selv.. har nettopp kjøpt epilator... (au au)

Skrevet

Har helt gitt opp å komme til.... Tenkte jeg skulle ta noen runder med brazilian, men det er så lenge siden jeg har gjort det at det kommer til å bli like vondt som første gang. Snakker om au au...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...