Babyfacepsycho Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har klart og rote bort noe som jeg virkelig trenger. Noe som er veldigt viktig at jeg finner før imorgen. Men vet ikke hvor jeg skal lete. Har letet overallt i hele leiligheten idag jo. Hjelp!
Katja Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Jeg kan ikke "se", men hvis du forteller hva du leter etter, kan jeg komme med forslag til plasser du kan lete på.
Babyfacepsycho Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 Har ikke lyst og legge ut hva det er her. Men det er omtrent 10*5 cm.
summer85 Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Vil tro at for de som "ser" blir det litt værre å hjelpe deg når du ikke sier hva det er........men vet ikke jeg.
Odine! Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Har du sett under sofaen, bak kommoder og hyller, i alle skuffer, i veska di? Hva med stellebagen? Håper du finner.
Katja Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Nei, da aner jeg ikke. Bare tenkte hvis det var dingsen til minibanken, minibankkort, nøkler o.l., kunne jeg fortalt om de rare plassene jeg har funnet igjen sånne ting på. Lykke til med letingen!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 nå må du jo si hva det er!!!! ble drit nyskjerrig!! ) jeg pleier å finne ting: *nedi sofaen(liksom bak i ryggen) *bak skuffene i komoden..ta ut den nederste helt og se hva som ligger bak *mellom reklame *bak hjørnebordet *i kjøleskapet :/ *bak mikroen eller brødboksen (legger ofte ting oppå..) *i lekene til småtten.. i gåbilen, ting med lokk ol..kjempe gøy å gjemme ting for mamma:o) lykke til med leitinga da:o)
Babyfacepsycho Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2007 Jo jeg skjønner jo det. Men hadde jo tenkt at hvis det var noen som kunne "se" her så kunne jeg ha sendt en pm til den personen. =)
Babyfacepsycho Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har sett under sofaen. Bak kommoder og hyller, i alle skuffer. Veske bruker jeg ikke. Stellebagen til vesla har jeg også sett i. Finner ikke noe sted. Vet det lå på bordet før helgen. Men det har vel blitt ryddet omtrent 100 ganger siden den tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå