2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Nei,det må den ikke... Er like vanlig at den ikke går som at den går!!
Kosel Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 har skjønt det slik at den ikke må det... eller om det er at mange ikke merker at den går..
varg veum Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 jeg merket iallfall ikke noe til at noe som helst gikk...
Bolla Pinnsvin Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har født to ganger,men har aldri sett noen slimpropp
the_fat_lady_sang Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Gikk ikke med 1e mann, med 2e gikk slimproppen 1,5 uke før fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå