Duracellgirl*prøver* Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Åh er så glad for at dere finner det intressant å diskutere min tilstand.. Men en eneste liten ting vil jeg gjerne få vite. Hvor har jeg sagt at jeg kommer til å føde for tidlig?? Har jeg et ønske om dette? Mener bestemt at jeg har skrevet at jeg selv føler at jeg går over tiden.. og at jeg i utgangspuktet håper jeg gjør det fordi det er så mye jeg skulle ha hatt unnagjort før lden lille kommer, men når jeg hele tiden får høre at jeg må ta det med ro og ha bagen klar fordi de tror jeg føder før tiden så kjenner man jo automatisk etter litt på man har vondt.. Jeg trodde at dette va et forum for gravide og at man her kunne dele tanker og opplevelser rundt et svangerskap.. men det er kanskje et forum for gravide,men at man bare fyller inn dato for termin og det var det. Mmmm jaja. Og stakkars den som måtte finne på å føde 1 uke før etter 2 uker etter termindato, da er du ikke normal altså.. jeg har aldri ment jeg har hatt rier idag.. har sagt jeg har hatt tak i ryggen og smerter i magen.. noe jeg selv tror er disse berømte lure riene.. jeg har tross alt født før så jeg vet hvordan en rie kjennes ut. Men det er godt å vite at dere ikke går tomme for "kaffemat" og snakk videre, kos dere.
PintSizedDictator Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Ignorer dem...det e det eneste som e effektivt mot slike virus;) Ikke la dem gå innpå deg, la dem ihvertfall ikke vite at de går innpå deg...da gir du dem blod på tann. Og så kan du trøste deg med at de må ha et forferdelig lite innholdsrikt liv når de ikke har annet å prate om:) Lykke masse til i svangerskapet:)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 Hehe ja det er sant.. men det verste er at jeg irriterer meg ikke over de lengre.. synes egentlig synd på de.. at de skal ha så tragiske liv at de må sitte å hakke ned på andre.. jeg skulle liksom ikke se på kranglesidene etter forrige runde vi hadde der inne,men så ber folk meg om å gå inn så da mått jeg jo sjekke det ut.. (jada jeg er svak... hihi) Og anonym mener hun ikke gjengir nick... eh "batteri dama" lurer på hvor mange det kan være her inne gitt.. hehe. Men ærlig talt, fint de har noe å diskutere,jeg gidder ikke legge meg ut i diskusjonen der engang.. er rett og slett ikke verdt det. Men tenkte dele det med dere, så flere kan få seg en god latter denne onsdagskvelden. *god bedring til anonym, jeg vet du kikker innom her. Skjønner at du har det stritt i livet ditt,kan ikke være greit å være deg*
PintSizedDictator Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Hehe ja eg må jo innrømme at det kun var en person som dukket opp i tankene mine da eg leste "batteridama" De gir seg kjapt så lenge de ikke får respons, eller i det minste den responsen de håpet på. De har prøvd å heng eut meg to ganger, det ble med den ene tråden kan du si;) Når man e bedre på å slenge dritt om seg selv enn de e, så e det jo ikke morro lenger hehe;)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2007 Er herlig å føle seg nyttig:) Hva skulle man gjort uten folk som meg og deg da?? Hadde jo ikke vært vits i å være anonym da.. huff.. nei vi får se det positive i det.. at vi er nyttige for samfunnet:)
kaur *har født!* Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Det må da bare være noen umodne, grettne fjortiser uten selvinnsikt som holder på. Man kan bare heve litt på øyenbrynene og ignorere det... Stå på!
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Har vært litt på kranglesiden et par dager for å få føling med klimaet der inne, trodde nok det var mest uskyldig moro, men ser i dag at det er relativt mye usunne holdninger der, kan være greitt å tenke seg om før man signerer med anonymknappen, folk blir jo såra allikevel. Mange som nok synes at på nettet er alt lov - fjernt, og som kaur skriver, ganske umodent. Gidder ikke lese de innleggene lenger selv, og synes du skal ta lang fart og blåse i de du også Duracell, hvis du klarer. Lykke til med resten av svangerskapet - uansett hvor langt det blir:-)
EnLitenPrins Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Bare drit i dem Lykke til med resten av svangerskapet Klem!
3småskatter:0) Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Heisann Duracell jenta:0) Var nettopp inne og ble helt sjokkert over disse innleggene som var rettet direkte mot deg.... Trodde virkelig kranglesiden ikke skulle være sånn en grusom side der folk blir trakkasert bak ryggen på den det gjelder. Det er virkelig ikke det en krangleside skal brukes til mener nå jeg. Må bare si til deg duracell at jeg syntes du virker som en kjekk jente og jeg har ihvertfall aldri reagert på noe av det du har skrevet. Håper virkelig at du fortsette slik du pleier og ignorerer disse onde folka som bare er ute etter å såre andre. En god klem skal du ihvertfall få av meg:0)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. juli 2007 takk for det.jeg setter for stor pris på dere hyggelige damer her inne til å gidde å bry meg for hardt om anonyme som slenger dritt. Det er ikke første gangen det skjer at jeg henges ut for å si det sånn. Nå er det natta damer.. dusj og legge seg..gleder meg. ha en fortsatt fin kveld damer.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 Duracellgirl, jeg tror de anonyme sliter litt i dag jeg... Hun de kaller 'Nøff nøff oink oink' har tydeligvis ikke skrevet noen innlegg i det siste, og da må de finne seg et nytt offer fort som fy!!! Så når du da legger inn innlegg i beste mening, som denne siden faktisk er ment for, da får de anonyme blod på tann!! Kanskje det er fullmåne i kveld? Nei jenter, etter måneder med leggkramper, tissing, kynnere og alt det koselige vi må igjennom, har vi all rett til å klage og syte det vi orker, og trøste hverandre gjennom dette her... Kan hende de anonyme bare lider av at de ikke er gravide selv, eller for lite sex. Klem fra Smurfen. :-)
*Vi blir 5* Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 Var inne å kikket på tråden..herregud så fjerne de anonyme er...at det er mulig. Ikke noe å bry seg om..sikkert bare HI som har svart selv på sine egne innlegg...går jo ikke an at flere kan tenke så idiotisk som henne.=)
Teltpluggen Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 Åjaaa! det er DU som er batterijenta eller hva de nå maser om.. De har bare lite å gjøre på.. Ingenting å bry seg om egentlig.. Selv om det sikkert er vanskelig å ignorere av og til.. JEG liker deg Duracell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå