ambumamma Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 da er det ikke baby i mgen min lenger. Men hvis ordaket stemmer får jeg håpe at lle gode ting faktisk er tre. Lykke til til dere alle, så håper jeg at jeg snart er tilbake
Lorri Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Hei Kjempe trist nyhet, ønsker deg kjempe lykke til. Vi ses snart:)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 hva har skjed??=/ huff så trist uansett hva som har skjed=(
ambumamma Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2007 våkna på søndag med blod klumper, etter mye venting og fjas dro jeg på ultralyd. fosteret døde i uke 8.Var nå i uke 14. skulle til utskrapning imårra men på mandag gikk vannet og det kom av seg selv. Tok utskrapning for å få ut alt. De sier at det er sånn som skjer men at jeg har gode sjanser for at det skal lykkes så jeg bare håper på det:-)
Teltpluggen Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Sender deg en stoooor klem og masse lykke til videre.. Går nok bra neste gang skal du se! Krysser fingrene for deg:)
Suprise! Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Det var trist! Lykke til videre,håper du kommer inn hit igjen snart;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå