Gå til innhold

Sprek:)

Rypefest-2imagen sprekkferdig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare skryte litt av meg selv. Begynte å få litt vondt i ryggen for noen uker siden og tenkte at dette må jeg gjøre noe med. Har derfor gått tur hver dag i nesten 2 uker nå. En tur på mellom 40 min og en time og den avsluttes med en 800 meter lang oppoverbakke før jeg kommer hjem. Den holder på å ta livet meg, men jeg kommer meg opp. Ryggen er i en helt annen stand og jeg føler meg flott. Det hjelper selvfølgelg at det er 25 grader i skyggen og liten bris. Ikke helt vanlig her oppe, men fantastisk deilig.

Til dere som er plaget av forskjellige ting. Jeg føler med dere og tenker at jeg er glad som er frisk. Har nemlig ikke vært like frisk hele tiden jeg heller.

Ha en flott kveld:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så flink du er=)

vi anskaffet oss hund for en måned siden og etter det merker jeg at ryggen ikke "sier i fra" så ofte at den har vondt, går 3-3,5 km nesten hver dag med bikkja og det føles ganske så godt når jeg da kommer hjem, setter meg i skyggen på altanen i 30+ grader med iiiiskald drikke=)

litt mosjon gjør faktisk underverk selv om man føler seg dårlig før man begynner på turen, eller nesten dør i oppåverbakken hjem=)

Skrevet

Du er også veldig flink:D

Rart hva litt bevegelse gjør for kroppen. I dag er det bare 14 grader i skyggen og deilig. Er nok en vinterperson som liker kulde bedre enn masse sol.

Skrevet

Åååå,nå ble jeg dritmisunnelig! Bruker vanligvis å gå masse,og trene på gym,men den forbanna kvalmen har invalidisert meg helt,og nå er jeg kommet halvveis i svangerskapet uten å ha trent noenting:-( Var jo ikke sånn det skulle bli!

Men men,godt at noen er iform ihvertfall! Glad på dine vegne:-)

Stå på!

Skrevet

vet hvordan duhar det elli-karamelli, brukte å trene på treningstudio ca 4 ganger i uka helt til kvalmen kom, da var jeg "ubrukelig" til alt som het fysisk aktivitet=)

å nå når den er borte gidder jeg ikke begynne igjen så da tur eg heller til føttene=)

Skrevet

Ja,det suger! Selv å bære opp ei 5 liters vannkanne fra kjelleren er ei utfordring! Litt kjipt at man driver å betaler 450 kr måneden på det gymet uten å få vært der,det ligger jo bare rett oppi bakkene her! Jeg vil trene!!!!!! :-(

Gleder meg til hunden min kommer ned,skal prøve å gå litt turer med han ihvertfall,uansett hvor dårlig jeg blir. Kan jo bare spy i grøfta men s han har tissepause! :-)

Skrevet

Så flink du er.

Vanligvis går jeg til og fra jobb i tillegg til at jeg går mye på jobb. Nå er det ferie og jeg råtner bort....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...