Gå til innhold

Noen av dere som bor der det er flom og regn nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff synes det virker så uvirkelig da jeg sitter her i 21+ grader g solsteik til langt på natt, ikke sett en dråpe vann fra himmelen på lenge..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her pøøøser det ned, og det har det gjort ihvertfall i 1 uke nå... rundt 17 grader da, så det er jo ikke kaldt, bare vått og grått :P

Skrevet

:-(

...dårlig gjort.....

jeg bor ihvertfall opp i åsen, så jeg slipper masse vann i kjelleren...

Men jeg har bedt sønnen min ha på seg redningsvest og bytte ut senga med gummibåt i kveld, for han er i Kongsberg i natt...

Da kan jeg plukke han opp om han kommer flytende nedover elva.

Skrevet

JA jeg bor der det er dritt dagen lang!

Men må le litt da.. av alle de surrete menneskene som så absolutt må ned til vannet.. eier jo ikke vett...

Her i kongsberg er det så flott atte ;P

Flott start på jazzen.. hehe...

Skrevet

ser bare på nyhetene og på nettet, vann langt oppetter beina,elver på villveier, hus som oversvømmes og alt mulig fanskap=/

håper det fæle været ikke kommer nord alså=)

Skrevet

Hehe, kan snart virkelig rafte i lågen.. hehe..

Nei, håper ingen får det noe mer... Så lenge jeg får SOL nå!!!! litt lei regn ja!

Skrevet

du kan få noen solstråler og varmegrader hos meg, blir litt for varmt til tider, men klager ikke såååå mye at uvære trenger komme hit=)=)

Skrevet

nåååw så snill.. tar i mot med åpne armer =)=)

Skrevet

Ja Kongsberg... ganske vanvittig mye vann nå...

Skrevet

Og ikke slutter det regne heller... lurer på om en av bruene går jeg...

Skrevet

gjør nok ikke det tror jeg...

Skrevet

bor i kongsberg kommune.. men heldigvis ikke den delen hvor det er værst... men har lågen , eller hva elven heter , hehe, rett nedenfor huset , så ser at den har fylt seg mye.. og utsikten som vanligvis består av ett stort område med gress , der hestene til naboen går, ser nå ut som ett hav ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...