2barns mor Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Hvor kan jeg finne BILLIG cowboyutstyr??? Skal i bursdag og trenger en cowboyhatt. Er det noen butikker i Trondheimsområdet som selger slike ting billig?
sveis Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 er en butikk med partyartikler og utkledningstøy og diverse, men er ikke helt sikker på hvilken gate den ligger i. muligens i dronningens gate ikke langt fra prinsens gate. hvertfall i en av gatene som går på tvers gjennom prinsens gate og ikke langt derfra.
Katja Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Har du sjekket på Extra Leker? Eller Toys R Us? Eller andre lekebutikker? Jeg lette etter indianerutstyr for et par uker siden, og da fant jeg masse cowboyustyr, og ikke noe indianerutstyr.
Katja Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 PS! De hadde til voksne også, tror det var på Extra Leker jeg så det.
2barns mor Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2007 Tusen takk for gode tips! I morgen går turen til Tiller!!!
sveis Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Husker ikke hva den heter. Kjempemange år siden jeg har vært inne der. Tror den er i et gult hus, eller så var det noe med skiltene som var gule. Hvertfall så tenker jeg på gult når jeg tenker på den butikken...
2barns mor Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. juli 2007 Takk for tipset! Hvis jeg ikke finner noe på lekebutikkene i morgen, skal jeg ta meg en tur ned til byen!
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Den het iallfall industrimagasinet, men vet ikke om den fortsatt heter det. Tror den ligger i kongensgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå