Simselimsen Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Alt av Jhon Irwing, særlig, enke for et år, den fjerde hånden og til jeg finner deg.
Katja Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Berlinerpoplene og Eremittkrepsen av Anne B. Ragde
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Hvis du ikke har lest Jo Nesbøs bøker om Harry Hole, så foreslår jeg dem. Begynn med bok nr 1 og les deg igjennom alle. Fengslende, synes jeg! Ellers er jeg glad i krim, og har lest alt av Elisabeth George om detektiven Thomas Lynley - som forøvrig går som detektime på NRK for tiden, og P.D. James om Adam Dalgliesh. Veldig bra krim, etter min smak. Videre vil jeg anbefale Gunnar Stålesens bøker om Varg Veum, og hans Bergens-trilogi, der den første boka utspiller seg i overgangen 1899-1900, den andre rundt 1950 og den tredje rundt overgangen 1999-2000. Vel verdt å lese, etter min mening. Leser du alle disse i løpet av ferien så har du nok å gjøre.... :-)
Bella Swan Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Enig med simselimsen. Men også "Strandrytmer" av Pat Conroy, "Snømannen" av Jo Nesbø. "Stormfullehøyder" av Emely Bronte. "Min datters tro" av Jodi Picoult. Alt av Val Mcdermid ( begynn med Sirenenes sang)
Monajenten Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Anne B. Ragde - Berlinerpoplene Heidi Linde - Under bordet Marian Keyes - Vannmelonen Cecelia Ahern - PS. Jeg elsker deg Jan Mehlum - Den siste dansen / Din eneste venn John Irving - Enke for et år Erlend Loe - Naiv Super / Doppler
Alabana Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. juli 2007 Løper til biblioteket i morgen. Takk, takk : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå