Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Ei gammel venninne av meg skal gifte seg om 3 uker. Om 14 dager skal hun ha utdrikningslag. Jeg er invitert til begge begivenhetene, men kan desverre ikke komme siden vi er på ferie laaaangt borte da... Men nå skal venninnene hennes lage en bok til henne, som hun skal få på selve dagen! Her skal vi lime inn bilder o.l. fra utdr.dagen. Mitt sp.mål til dere er da; Hva er vanlig å skrive i en slik bok..? Hver av oss skal skrive en liten "hilsen"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå