Gjest Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Gikk over termin sist gang. Det var ikke morsomt. Venter dere til termin eller?
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 jeg hadde planer om å begynne så smått 4 uker før jeg.. Det funker jo sikkert ikke emd en gang uansett...
Gjest MMJ Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Begynte nå i uke 39... 10 dager igjen til termin i dag. Putegnikking, kanel og husarbeid... Ikke noe funker foreløpig
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Litt utafor, jeg... Vil putegnikking si onanering?
nettie med 4 små Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Har drukket bringebærte i 14 dager ca, og kapsler i 7 dager. Har 10 dager til ul termin og 15 dager til mens termin...
oktoberjentene;) Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 kanskje sånne kjerringråd funker bedre litt nermere termin når man kroppen er litt mer klar?? ikke vet jeg altså... men har prøvd litt nå 2 uker før, å det funker ikke.. hadde ikke trodd det heller, men... hehe.... så nå har jeg gitt opp å skal la tiden gå bare........ men kanskje når termin nermer seg at sånne råd hjelper??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå