Gå til innhold

EgOgMinLilleSkatt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Ser du har kjøpt denne vogna! Er du fornøyd? Bor ved en Babybest butikk og så på bæreselen og den var rævva, nemlig så er blitt litt skeptisk til butikken. Virker vogna ok? Hvor bred er bagen? Den vogna vi har (nanny knorr) har smaleste bag du kan tenke deg og vi har ei ganske stor jente på 3 mnd, så den er snart for smal! Hallo, kan ikke oppi sportsvogna ennå! ;-) Så vurderer derfor denne siden jeg så linken din! Kan du si litt om vogna? Virker den litt billig liksom?

*bredde på bagen

*tyngde

*hvor stor den er sammenlagt (bare sportsvogna da:)

*hva som fulgte med

*porto og hvor lang leveringstid? Regner med at jeg MÅ bestille den på nettet...

Tusen takk hvis du gidder:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Første gang eg har blitt "ropt på"! hehe:)

Vi fikk vogna idag og er fornøyd hittil....den er ikke noe tung og målene sammenlagt var 58x30x75...visst eg ikke husker helt feil...den var ikke stor iallefall.

Enkel å trille, kjempeflott at håndtaket kan flyttes over så en kan trille andre veien.

Fulgte ikke noe med bortsett fra softbagen. Regntrekk, myggnetting

osv må bestilles utenom....

kosta ingenting for porto og tok ca ei uke før vi fikk den, minus helga da....

Eneste minuset er at bagen er litt liten....dvs, litt liten visst du har ei stor jente. Mi er snart 4 mnd og ca 7 kg og 63 cm og hun kan ligge i den nå, men ikke så veldig mye lenger. For min del gjør det ikke noe for eg tenkte bare å legge henne over i sportsvogndelen når hun blir for stor. Den kan legges helt flat.

noe mer du lurte på?

Skrevet

Å, OK:) Følte jeg måtte rope på deg ja, hehe:)

Jenta vår er snart 15 uker og veier 7.3 kg, 61 cm. Søren og, for jeg ser at noen av disse vognene har stooore bager:/ Kanskje jeg bare skal få tak i en god madrass og en pose (voksi, f.eks.) og legge oppi sportsvogna da? Hm... Tusen takk for svar!

Hva heter jenta di? Min heter Pia!

Skrevet

Mente "søren og" for at det ikke var med stooor bag! Hehe... går litt fort i svingene her...

Skrevet

Ja, synes ikke noen er så veldig store eg da....den vi hadde før (aner ikke hvilken vogn:P) var ikke så stor heller og disse nye modellene har alle veldig små bagger. Fikk helt sjokk da mamma påsto at hun måtte ligge i bag til hun var 7-8 mnd! Haha...max 5-6 her. Eg tenkte bare å legge henne med voksipose i sportsdelen eg. Den kan som sagt legges helt ned og er jo ganske god beskyttelse på sidene også. Vet om ei som bytta til sportsdel da beibien var 1 mnd! Det viktigste er at den kan legges helt ned.....

Mi heter Daniela:)

Skrevet

hvilken vogn er dette...=) link??

Skrevet

1 måned var litt tidlig da...hehe:-)

Jeg gjør som du jeg da! Fint navn, forresten... hvor bor dere? vi bor i oslo! har du hjemmeside? vår er www.smokken.com, ikke helt ferdig!

Skrevet

Baggen på vogna er 30x80 cm.....så er det litt lettere å tenke seg til hvor lenge lille Pia får plass:)

Vi bor i Bergen vi.....og har ikke hjemmeside...enda:) Deres var kjempefin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...