mamman te JM og M Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 veisja mi skal jo egentli ha 2 uker sommerferie te faren si!!! men i år blir det vist bare 1!!! men trur du han har tatt sæ ferie???? neida, han skal ha ferie de 2 ukene etter han skal ha a!!! skal ha a i uke 28 han men har tatt sæ ferie i uke29 å 30!!! men det er ferien min å da skal nu veisja være sammen med oss!!!!!! å kæm skal passe veisja neste uke da (for hun har ferie fra bhg) joda, den gale tantea hennes på 14 år.....................................................................!!! jævla forbanna idiot av en far......... en feil prioritering den i gården altså!! greit at han har tvillinger på 4 mnd å men får da være måtte på!!!!! mest lyst te å ikke sende a dit.................... :( syns dere æ reagere for mye???
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Dæven.....hadde vært MINST like forbanna som deg, hvis det hadde vært min eksgubbe! Hadde gitt beskjed så det holdt!
betty74 Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Nei, synes ikke du overreagerer. Hallo!! Vil han ikke være sammen med henne? Hvordan må hun føle seg når ferien med pappa blir til ferie med tante i stedet?? Jeg hadde blir så skuffa på hennes vegne!! Han er nok dessverre en idiot!
mamman te JM og M Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2007 ja det er netopp det æ blir!! skuffet på hennes vegne!! hu e jo 4 år så glede sæ te æ være sammen med pappa å babyan(hu kalle tvillingene babyan sin)!! nei dette ødela dagens gode humør ja........................... men fant jo ut for snart 2 år siden at han er en STOR IDIOT...........
betty74 Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Hva sier han hvis du prøver å appellere til hans samvittighet og fortelle han hvor mye hun har gledet seg?? En skuffa 4-åring er jo sååå trist....
mamman te JM og M Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2007 er ingen vits å snakke med han..................... var mora hans som fortalte mæ dette nu ikveld.......... han sa tidligere at han ikke hadde fått fri enda men at det skulle han fikse!!!!!!!!!!!!! ja akkurat................................................................................... så får håpe han ringe mæ så skal han få høre!!!
betty74 Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Det kommer til slå tilbake på han. Hvis han ikke prioiterer henne, vil ikke hun prioritere han siden heller. Får håpe dere får en fin ferie sammen etter at hun har vært på ferie med tante!
mamman te JM og M Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2007 ja da bruker æ 1 uke på å få skikk på a igjen for hun blir helt hyper hvis hun e ilag med tantea over lenger tid!!!! men får 3 uker uten at hun skal til faren da han har ikke spurt om å ha a mere hell................................................. men tar med veisja sørover å besøker `trultemora ok knerten`!!!!! så da skal vi koze oss skikkelig :)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Kom hit du snuppa!!!!! :D:D Det skal bli skikkelig koselig å få dere nedover igjen!!! :D:D Savner dere kjempemasse alle sammen!!! :D:D Gleder meg masse til å få se gudbarnet mitt igjen!!! :D:D Vi skal nok greie å få humøret hennes opp igjen!!! :D:D Her har de noe som heter Hoppe-loppe-land!! Kanskje vi drar dit??? :D:D Å ja, eks-gubben din er en jævla stor hæstk*k av en idiot!!!!! Bra du har funnet deg en med IQ over 25 denna gangen her ja!!! tihi!!
mamman te JM og M Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. juli 2007 hehe!!!!!!!!!!!! ja vi glede oss alle mann te å kom nedover!!! skal bli godt å slappe av ja!!!!!!!!!!!!!!!!! :) := GTD tuppa!!! :) tihi
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 Gla ti dæ æ å tuppsjura mi!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå