<3MammaMia<3 Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Har gått på disse ca 1 mnd nå og har hatt veldig mye hodepine! Det er ikke jernmangel som er årsaken for jeg tar jerntilskudd hverdag. Er det flere som har fått plagsomme bivirkninger av denne?!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Jeg bare blødde i tide og utide av de. sluttet på de nå. Har du påvist jernmangel? sånn at du vet at det ikke er uhelldig for deg å ta jern?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 fikk veldig uregelmessige blødninger den første tiden, nå etter 3 mnd har jeg ennå ikke hatt mensen. + at jeg gikk opp 5 kilo, vet 100 % at det er pillene.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har mista sexlysta. Lite vits med prevensjon da gitt...
ina:) Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 har brukt pillene i snart 6 mnd nå. ikke hatt en eneste blødning fram til for 14 dager siden, men nå har jeg blødd i ett siden da.........
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Begynte på cerazette for 10 dager siden jeg,, nettopp starta på mi andre blødning... Fortsetter det slik, slutter jeg.. Lite vits med prevensjon hvis jeg skal blø hele tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå