Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Hun er 9mnd har ikke fregner nå da...men når kommer de frem om hun har det i seg? Jeg hadde masse fregner som liten, heldigvis er de minsket veldig nå som jeg er voksen! uff, håper ikke min datter for det, er såååå stygt...jeg ble mobber for det i mange år:-(((
Murmeline Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Det må vel en viss mengde soleksponering til tror jeg. Du får smøre henne med solfaktor 50 og bare ha henne ute i vinterhalvåret;)
røre-røre og lille umulius Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Et ansikt uten fregner er som en himmel uten stjerner:)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 eh...hahaha, soling??? unskyld meg men jeg hatet sol som liten , jeg fikk da fregner for di om!!! ARVELIG vet du...ikke pga sol heheh:-) HI
Murmeline Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Ja selvfølgelig kan man ikke unngå fregner om man har de (arv). Men fregner er jo også gjerne noe man får mer av om sommeren, så man kan til en viss grad hindre de (miljø). Men som man spør får man svar, eller hva?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Ja, hvis man allerde HAR fregner så blir de forsterket av solen!! men ikke hvis man ikke har fregner fra før av! Jeg er et levende bevis på svake fregner som nesten er usynlige på vinteren, og skikkelig masse fregner i sola!!!! :-////// HI :-)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Hehe..merkeligt;) Off ja, tenk åm ongen din får fregner...då bler h*n stygge!!! E har allti hatt fregner å alri blitt måbba, di fleste seie di syns d e fint faktisk;) Menmen...vær nå heller gla for at ongen din e friske å drid i udsene...Min gutt e den nydeligaste i heile verden i mine auer sjøl åm han har røtt hår å sikkert får fregner! Å eg vedde på at di andre ongane mine bler liga deilige så han!!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå