ZamZam Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Er så trøtt at jeg snart stuper,s å da får treåringer bare protostere alt han vil! Har dritvondt i ryggen, er lei byggere over alt, har vondt i hode, er lei av at ei vennine utnytter meg, men heldigvis så regner jeg med at hun holder seg laaangt unna fra og med søndag siden hennes to barn ikke trenger mer pass! Er møkk lei av at folk ikke holder avtaler, jeg er møkklei av å være alene om alt og er enda mer lei av at gubben alltid skal sette seg selv først selv om det betyr at han må reise vekk i fire måneder. NÅ ER DET NOK!!!!! I morgen skal jeg legge ned loven på de fleste ting, JEG ORKER IKKE Å BLI TATT FOR EN IDIOT AV ALLE OG ENHVER!!! Tro det eller ei så har jeg MER ENN nok å gjøre til ENHVER tid og jeg er MØKKALEI DET OGSÅ!!!! Kan ikke folk bare gjøre som meg å klare seg selv istedet for å be om hjelp HELE tiden, driter i sutringen deres DET ER FAKTISK IKKE MITT PROBLEM!!! Hvis man skal lage barn så må man i ettertid sette dem først å GI FAEN i å være en forbannade ego!!!!!! Det er LOV å tenke før man produserer!!!!!!!!!!!! Jaja, nok om det nå går jeg å legger meg, mens jeg venter spent på at ryggen min skal gå til helvete.. Lurer på om jeg klarer morgendagen også uten smertestillende...
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Oj, Gunda... Høres ut som du har hatt det stritt i det siste:( Men ser du har skuflet frem en masse vilje og ståpåmot i dag, så hold på det, og si i fra!!! God bedring til deg og ryggen din, og om nødvendig skrur du av tlf din og lar være å åpne døra om noen ringer på. SOv godt og samle masse krefter til en morgen dag, som bli bedre vet du:) Nå har du samlet mye mot og krefter til å stå imot de som presser deg...!!!
Nit@™ Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Oi da. Høres ut som du trenger en weekend for deg selv. Bare deg, noen gode bøker og litt god mat. På en hytte uten tlf, tv, mas... Kanskje du burde ta deg en husmorferie. Skulle gjerne ha hjulpet deg, men... Sender deg i alle fall en stor klem
ZamZam Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2007 Kunne ha trengt ennn laaaaang husmorferie, MEN mannen min har reist og vi skal flytte etter i september, jeg må gjøre klar flyttinga, oganisere alt byggearbeidet, takle furtete venniner som blir sure fordi jeg sier nei, to surveunger, et lass med vaksiner, mase papirer.. Så blir f*** meg folk fornærmet når de sier at jeg skal gjøre noe og ikke skjønenr hvorfor jeg ikke gjør det med en gang.. Kommer med dumme ting som " jaja, men du kan jo alltids sove på dagen!" TENK NEI!!! Jeg kan ikke sove på dagen heller og kan sove om natten så sant barna mine tilater det så istedet for å surve å klage til emg så SE PÅ livetm itt og forstå at en person helt alene med alt dette, uten noen form for avlastning faktisk blir sliten så da hadde faktisk vært å vente at JEG skulel spørre dem om hjelp og ikke de meg hele tiden!!!! Takk for klemmene, er fortsatt oppgitt over folk ejg har valgt å omgi meg med, men det kan jo ikke dere noe for. uansett så er det seilig å blåse ut her så jeg slipper å ta det utover barna,... Jaja, nå tassler vi alle i seng... God natt alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå