Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 det har jeg..i vugga hadde hun to bamser, men nå som hun har kommet over i sprinkelsenga har hun litt flærre... hun liker veldig godt å ligge tett inntil bamsene når hun sover, men det jeg lurer på om det kan være farlig? hun e 6 mnd. tenker på kvelning og den slags... og om det kan være distraherene når det gjelder å falle i søvn? det hender at hun leker litt me bamsene også...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Her en liten tøykanin og en klut med knute på med min lukt på (hun er 6 mndi, prøver få henne til sove i sengen på dagtid, og det er vanskelig, hun vil bare trilles hele tiden). Kaninen har vært der ca en mnd, for kosens skyld, og hun leker med den når hun våkner om natten, ser av og til at hun har den inntil kinnet/ansiktet - tror det kan gi en trygghetsfølelse. Tror ikke man bør ha for mange løse ting i sengen. Dynen fester jeg i nedkant. Dersom hun får for mye over ansiktet våkner hun og begynner å gråte.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 hun har en kosebamse, men den tar jeg ut når hun har sovna. Ellers har jeg bretta dyna hennes under madrassa slik at hun ikke skal klare å få den over seg.
En liten mamma Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Hedda har 1 bamse i senga, og ho legger ansiktet inntil den når ho skal sove. Ellers har ho 3-4 sutter i senga.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Theo Sebastian har mange bamsar å ei filla..han lige å ha d lunt rondt håve;) Ein bamse kan vel kje stenga for loft? Eg trudde nesten di måtte trykka håve neri madrasså for å konna ble kvelte?
noegodtivente Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 jenta mi har en liten kanin- sutteklut. det skal da noe til at de blir kvalt!? jenta mi er 6mnd hun er jo ikke lenger helt hjelpeløs. Du skal trykke noe ganske hard og legge mot munnen før du ikke får puste.......
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Emil har masse bamser i øverdelen i senga si han... Smukker og ett par gulpekluter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå