OhMyGod!!! Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 det var nettop en hel time om dette på Operah på tv3. men har du ikke sett det så se på denne: http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=11726 hva får deg til å lure?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Ok, takk skal titte. Synd jeg ikke fikk med meg Oprah da. Ser aldri talk shows, kanskje jeg burde det. Sa de noe der? Han er 6 mnd og virker noen ganger så treg om du skjønner.. Sitter litt i sin egen verden liksom og får ikke kontakt når vi prater med ham. Mens andre ganger er han helt med. Tror ikke egentlig han er autistisk men lurte bare på tegnene og om en kan se det så tidlig.
OhMyGod!!! Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 det er tegn som ingen øyenkontakt, peker, men peker ikke for å få oppmerksomheten for noe....litt vanskelig å si i den alderen der da... reagerer ikke på sitt navn å slikt er mer tegn når de har blitt ca et år... er litt vanskelig det der i grunn....det er så sinnsykt mye variasjoner innen autisme...håper du finner ut av det
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Og vær obs på at det slett ikke er sikkert at det er autisme selv om han fyller "kravene" det kan også være asbergers...
mednr5imagen Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 men asbergers er jo en type autisme!! Mitt tantebarn har det, men han var kvikk og "med" når han var liten baby...det var først når han var stor nok til å skulle begynne å interesere seg for lekekamerater og jevngamle, at vi så noe var galt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå