Entil? Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 våkna i natt med helsikes leggkramper,hoppa ut av senga og skrek som bare det,trodde jeg skulle dø....var såååå sinnsykt vondt...samboeren min våkna og hoppa ut av senga,og var sikker på at jeg holdt på å føde eller noe...hehe...stakkar..ble helt satt ut han...men nå lurer jeg virkelig på hvordan jeg vil takle fødselsmertene...når jeg hyla som en gal av bare leggkramper...huff...;/
Ettena-74 Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 kjenner meg igjen her... hadde en periode velidg masse leggkramper, men nå har det vært mindre en stund. PLAGSOMT! .. - og, har også tenkt på at fødselssmertene er av et annet kaliber - men - motivasjonen spiller også inn. Jeg er ikke akkurat motivert for å våkne av leggkramper midt på natta, men har vært rimelig motivert for å føde alle barna mine!
litakine og Theodor Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 har og skikkelig leggkramper om natta, turner rundt i smerte og bæser som bare det... men det går jo over, og tror ikke man kan sammenligne det med fødselssmerter - de leder jo til noe godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå