Gjest Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 jeg husker faktisk ærlig talt ikke.. aner ikke.. må ha kommet over det da jeg søkte på gravid eller noe.. heehe
EnLitenPrins Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 En veninde av meg var gravid...Så skulle jeg bare inn på sida for å sjekke noe for henne og sann fant jeg ut om bim...Å det er faader meg glad for!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Venninne som ba meg titte her... Hun hadde vært her en del før på PCOS-forum....
Plutselig_gravid Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Ble hektet helt i slutten av 2002 da jeg fant ut jeg var gravid. Var bare 18 år og ville finne ut ALT om graviditet, fødsel, barn osv. Jeg søkte på Gravid - og da var det barnimagen.com som var greiest. ¨På den tiden var det heller ikke noe registrering:o)
Ioren Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Husker ikke helt, men regner med jeg googla gravid eller noe sånt =P Var iallefall 6. januar 2005 =P Da jeg fant ut at jeg var gravid første gangen. Det endte i SA, men har vært innom jevnt og trutt fram til nå, og nå er jeg 25 uker på vei =)
♥Rime♥ Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Første gang jeg var innom var ca 7 år siden. Da var det et forum om de forskjellige sykehusene, så jeg satt å leste skrekk historier fra de forskjellige plassene. Var noen som sendte en link om en historie ihvertfall så sånn startet det. Savner egentlig mer aktivitet inne på sykehus debattene.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 Ei jeg kjenner mistet gutten sin i åttende måned, hun fortalte at hun fikk mye hjelp på BIM mtp å takle sorgen... Nå, fem år etter, ble jeg klar for barn, og husket det hun fortalte... Så da var d bare å logge seg på og finne likesinnede!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 en studievenninne som viste meg d da hun ble gravid i juni 05...da bodde vi sammen...Husket siden og begynte å "henge" her da jeg ble gravid i november 05...da endte d i SA, så har jeg hengt her jevnt og trutt siden...og nå er jeg 37 uker på vei
Mammapudding Skrevet 4. juli 2007 #14 Skrevet 4. juli 2007 Tror jeg googlet gravid og kom over BIM på den måten, det er jeg glad for:) Fant BIM i desember rett etter at jeg fant ut at jeg var gravid:)
PintSizedDictator Skrevet 4. juli 2007 #15 Skrevet 4. juli 2007 Søkte på gravid da eg gikk gravid med min første for snart 6 år siden;) Meldte meg ikke inn den gangen, satt å leste litt fdselshistorier den gang...Nå når eg ble gravid igjen husket eg på denne siden og fant ut at eg ville vite litt mer og sånn:) Så her e eg....egentlig tilhørend epå dib nå, men pytt sann:P
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #16 Skrevet 4. juli 2007 svigerinna mi (søsteren til sambo) fortalte meg om denne siden som hun var totalt avhengig av når hun gikk gravid begge gangene. og da måtte jeg jo så klart sjekke ut denne siden hun skrøyt så fælt av og her sitter jeg da.... snart 9 mnd senere og har vært her inne omtrent hver dag.. farlig side.. dem sier det er vanskelig å slutte å røyke men det er faen meg like vanskelig å logge seg av her på kvelden....
ano`num *17.03.10* Skrevet 4. juli 2007 #17 Skrevet 4. juli 2007 Søkte på "baby" sist jeg var gravid. Altså tidlig i 2000. Da skal jeg love deg at her ikke var liv da!! Var ikke mange innleggene som var kommet inn. Hele opplegget var forsåvidt noe helt annet også. Var innom i ny & ne etter det. Men det var vell først i 02-03 jeg ble hektet.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 4. juli 2007 #18 Skrevet 4. juli 2007 En venninne av meg som også er gravid viste meg denne siden, slik kom jeg over bim..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå