Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Jeg vil anta at ingen mennesker har lyst til å være homo. Hva tror dere? Man mangler jo da muligheten til å lage sine egne barn + alle fordommene i samfunnet.
Pille~Pernille Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 man KAN jo lage barn selv om man er home! Du kan jo strengt tatt pule en dame du og, selv om du ikke er lesbisk!
Gjest ->>- Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Jeg vil så avgjort være homo - det er en del av meg, og jeg trives utmerket med å være meg. Begge ungene mine er mine egne i samme grad som de er konas. Det er nok av folk som har fordommer mot homofile, men de er sjelden mennesker jeg ønsker å være bestis med i alle fall. Akkurat som jeg har plenty av fordommer mot FrP-velgere fra Flisa, og disse neppe vil være bestis med meg.
Gjest ->>- Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Sosialt sett ingen. Biologisk sett angår selvsagt ikke deg.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 haha! der traff du tydeligvis et ømt punkt hos godeste ->>- ! det er vel en fremmed mann som har fått plassert sin sæd inn i hennes dame.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Jeg hørte om ei for mange år siden som ville være lesbisk, for det var mer spesielt. Hun ble skuffet hver gang hun forelsket seg i en mann.
Gjest ->>- Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Ikke det spor ømt, men inntil gutta våre er modne nok til selv å avgjøre hvor mye av sitt biologiske opphav de måtte ønske å dele med fremmede kommer ikke vi til å gjøre det. Eldste ble til ved naturmetoden, yngste ved inseminasjon. Begge barna vil ha mulighet til å kontakte sine biologiske fedre senere. Men hvem disse er har ikke annie noe med før ungene våre eventuelt måtte ønske å opplyse annie om det - hun er velkommen tilbake om en ti års tid.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Jeg skulle gjerne vært lesbisk! Men det toget har nok gått for min del... Av en eller annen merkelig grunn så foretrekker jeg menn, selv om jeg innbiller meg at livet med en kvinne hadde vært lettere. Damer er ikke så innihampen DUMME som mange menn! Tror det er lettere å finne en snill, hyggelig, intelligent, smart dame som tar sin del av husarbeidet og barna, enn det er å finne en mann som uforbeholdent gjør det samme.
lilja70 Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 Grrrrrrrrrr. Hufsemor. Nå irriterer du meg. Jeg skulle skrive noe svada om at gubben min - i dag - håpløs - dum - forstår ingenting - kunne gjerne blitt skeiv av mindre... Så kommer du med alt dette ta sin del av husarbeidet-maset, så kommer jeg på at det gjør han jammen, så er jeg blid igjen??? Hva er vitsen med det, da??? LIIIIKER du ikke at Lilja er i krænglehumør eller???
lilja70 Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 ;-) Er det ca en av ti unger som vokser opp med "feil" far, av heterofile foreldre, altså? Men dette henger folk seg opp i. Jaja. Hver sine interesser. Jeg liker strikking, jeg. -Og katter. Katter er flotte dyr, en fin hobby.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 Pokker, det var jo ikke meningen! Foretrekker deg som irritabel og kranglete... hmm... jeg får gjøre det godt igjen en annen gang! ;-) Mannen min tar forsåvidt sin del av husarbeidet, jeg har oppdratt han godt. For tro meg, han var ikke sånn da vi ble sammen for et halvt liv siden! Men han gjør en mengde andre ting som av og til kan gjøre meg gal. Og da er tanken der med en gang "Hvorfor i svarteste granskauen er ikke jeg lesbisk!?"
Gjest ->>- Skrevet 4. juli 2007 #14 Skrevet 4. juli 2007 Føleri, følera. "Hva mente hun eeeegentlig da hun sa ...?" PMS x 2. (Ikke at dette veier opp for noe som helst altså, men det er gode argumenter).
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #15 Skrevet 4. juli 2007 Jo, det er sant. But still... er man dame, så leser man damer bedre en menn. Av og til (ofte) så blir menn overvurdert, for de har ikke like mange lag som vi damer og der har du den igjen, så den føleri, følera går nok litt begge veier. Damer legger ikke igjen skittent undertøy over hele huset eller forventer at ting som ligger på gulvet blir vasket. Damer tror ikke at alt kan løses med sex og at å spytte tannkrem på speilet er det største i verden. Damer kaster dorullen i søppelet når den er tom, i stedet for å la den stå pent på plass mens de tar ut en ny en. Damer legger ikke igjen skitne og våte håndklær på badëromsgulvet. And so on... jøss, hadde tydeligvis en del innestengte frustrasjoner som fikk utløp nå! ;-)
lilja70 Skrevet 4. juli 2007 #16 Skrevet 4. juli 2007 :-D Jeg innbiller meg at et hvert forhold har sine gode og dårlige sider. Jeg er bare glad jeg har slutta å falle pladask for disse jeg tror jeg kan fixe. Jammen nok at jeg drar huset fullt av bortkomne dyr!
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #17 Skrevet 4. juli 2007 Bortkommen mann, bortkomment dyr... går ikke det under det samme da? Selv om hjemløse stakkarslige dyr er myyyyyye søtere;-)
KaMa Skrevet 5. juli 2007 #18 Skrevet 5. juli 2007 Går du ut fra at det er mange som har lyst til å være heterofil? Jeg tipper at de aller fleste som er det ene eller det andre ikke tenker over at det er dette de har lyst til, men at det faktisk bare er sånn det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå