lego Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Har en jente her på 8 år, begynner i 3 klasse til høsten... Hva er normal leggetid nå i ferien??? Hun påstår at ALLE i klassen hennes får lov tilå være våkne så lenge de vil! Jeg tviler sterkt på det, og innrømmer at jeg er veldig sikker på at hun lyver for oss ang det. Vi har vært veldig strikte på å få hun i seng til hva vi mener er ca normal tid, ca 21-21.30 Hun får selvfølgelig være oppe lengere hvis vi er hos familie og griller eller slike ting da, men sann til vanlig er leggetid 21-21.30 Hva mener dere? Er vi for strenge ang leggetider???
Katja Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Hei! Jeg har en gutt på 8 år. Han legger seg også kl 21 eller 21:30 nå i sommerferien. Legger seg kl 20 eller 20:30 til vanlig. Tror ikke det er vanlig at de får være oppe så lenge de vil nei, men det er jo lov å prøve seg Kompisene til junior legger seg også i 21-tiden nå. Det er jo ikke for å være slemme med de at vi legger de i rett tid, det er jo for at de ikke skal bli så slitne neste dag. Ikke noe kjekt å "hangle" seg gjennom sommerferien heller, barn trenger søvnen sin. Voksne også i grunnen, hehe. Så jeg syns ikke dere er for strenge med leggetider.
lego Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har forhørt meg litt med andre også og har funnet ut at vi ikke er urimelige.... Greit å vite liksom.
Solitude Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Jenta mi blir snart 9 år og skal i 4.klasse. Når det er skole dagen etterpå da legger hun seg kl 20-20:30. Vi står da opp kl 06 neste morgen. I helgene må hun legge seg kl 21 I sommeferien får hun lov til å være oppe til 21, hun står opp ca. 07 neste morgen da. Sannsynligvis får hun ikke sove lenger siden hun har to små søsken som våkner tidlig Hvis hun får være våken lenger så blir hun så gretten at... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå