Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 etter at du fikk barn? Hvordan ser du ut nedentil, magen, puppene etc i forhold til før fødselen? Ser mannen din på yngre damer?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 jeg holder meg fortsatt FRESH. trener MASSE
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Ja, må vel nesten svare "ja" på det:( Har noen kg for mye, puppene har fått ett noe annet "drag" om jeg kan si det sånn, og strekkmerkene har satt sine tydelige spor. Men jeg er glad for puppesig og strekkmerker, de viser at jeg har bært fram og ammet barn:) Men kg skulle jeg gjerne vært foruten, og prøver å gjøre noe med de også da:)
kyss kokken Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 vel, jeg veier 10 kilo mindre enn jeg gjorde når jeg ble gravid, men magen er slapp og jævlig (kanskje greit siden det er 5 dager siden fødselen) Puppene får hun Lene Alexandra til å se flatbrysta ut, og hvis mannen min vil se på yngre damer så plager det ikke meg :-) du da?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har aldri vært så fresh som jeg er nå, trives virkelig med livet..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Tja, jeg veier nokså det samme som før. Syns ikke puppene er så ille som jeg fryktet de skulle bli heller. Likevel FØLER jeg meg som et fugleskremsel. Jeg føler meg tjukk, energiløs, trett, kjedelig osv. Noen råd??
Alabana Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Svært lite. Veier det samme etter tre svangerskap, men har gått fra B til A-cup. Har også litt strekkmerker på magen, men ikke noe særlig å snakke om.
the_fat_lady_sang Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Har fått 2, yngste er 8 mnd. Begynte å trene når han var 2 mnd, kroppen er ganske stram og jeg er slank, men puppene, MY GOD, de ser ikke ut! 2 skinnposer, fy flate! Nedentil, kniper som en gal, så det er ikke nå problem. Hvis mannen min var så dum at han såg på yngre damer hadde jeg kuttet av ham dasen..
the_fat_lady_sang Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Det verste er nok de digre sorte poserne under øynene, trudde det var gammel mascara, men det var det ikke :-(
Cat.68 Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Visst har jeg forfalt og det gikk fort, hehehe. Tyngdekraften og jeg er vel ikke de beste venner for å si det slik. MEN; Jeg er heldig som har en mann som elsker meg for den jeg er ,og ikke for hvordan jeg ser ut. Skal gjennomføre magplastikk og etter det får forfallet gå som det vil.
Cat.68 Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 Og selvfølgelig ser mannen på yngre damer, jeg ser langt på kjekke men jeg også. Se er lov ;o))
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har forfalt BIG TIME, men gubben er fortsatt heltent.. Det er hva jeg kaller ekte kjærlighet! Men har tatt meg skikkelig i nakken nå da, er i gang med psm nå )
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 Overhodet ikke, jeg har født to og er fortsatt rykende heit:-) Mannen min ser på andre damer (hallo, alle kikker og dere som sier nei, vet at dere lyver eller blir lyvd til), men det gjør jammen jeg også...;-)
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #14 Skrevet 4. juli 2007 Apropos forfall, nabokjerringa her har virkelig forfalt. Da nr 1 var nyfødt, så var hun bare så nydelig og flott. Etter nr to så er hun feit, dratt i trynet, musefarget tynt hår og i det hele tatt... ser ikke ut i måneskinn. Ungene hennes er rundt 10 år nå, så kan ikke skylde på svangerskap og amming heller, moahahahahaha...
Cat.68 Skrevet 5. juli 2007 #15 Skrevet 5. juli 2007 Hufsemor, du er hot, det kan jeg skrive under på ;o))
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #16 Skrevet 5. juli 2007 Hehe, du kunne bare våget deg og sagt noe annet, da kommer jeg og taaaar deg! *flire*
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #17 Skrevet 5. juli 2007 Forfalt-nei. Jeg veier det samme som før jeg fikk barn og tar fremdeles vare på meg selv med å være nøye på klær, hår, sminke og trening. Det positive er at jeg har blitt veldig flink med kosthold. Men navlen min ser litt rar ut fordi jeg fikk strekkmerker der, huden min er litt slappere men ikke mye også jeg jeg litt strekkmerker på innsiden av lårene og på rompa. Må jobbe for å bli i like god form som før og merker at jeg ikke er like sterk. Håret mitt blir også fortere slitt og jeg blir fort helt utslitt. Men det er ikke ille syns jeg.
Mikaelle7 Skrevet 5. juli 2007 #18 Skrevet 5. juli 2007 Jeg synes jeg er flottere enn noen gang, mannen min ser ikke på andre damer, han har sagt flere ganger at han synes menn som ser på andre damer er primitive. Jeg ser ikke på andre menn heller, har funnet min andre halvdel, da er alle andre uinteressante. Om Brad Pitt eller hvem som helst andre kom rekende ville jeg ikke vært fristet et øyeblikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå