Nordlyspar♥ Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Fytti, jeg er så lei nå,,,,,,, arg... Har ikke vært inne på BIM på nesten en mnd, for å ikke tenke så mye på det... men i dag måtte jeg bare, hehe...
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 hei hei! koselig å se deg igjen;o) har akkurat hatt negativ test og fire dager over jeg også, men men, dessverre så dukket hun opp alikevel... men i min ville søken på google, kvasir og diverse søkemotorer rundt omkring, så er det menge som ikke får positiv test før en stund uti svangerskapet, nemlig! så vent noen dager å se du, så kanskje du er heldig denne mnd!!! ) selv er jeg fast bestemt på å lage en liten aprilspire denne mnd, *hehe*
Nordlyspar♥ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 Tusen takk....jo det er jo mange som går langt over før de tester positivt, får håpe det gjelder meg denne gangen, hehe... jeg skal krysse fingre og tær for aprilspiren din :0) klem
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 eg er 6 dager over ikm. men har ikke testet på 3 dager nå men testen eg tok var negativ den og. men får håpe på begge klaffer da. mannen min var ute på havet halve tiden så eg har sjekket rundt å fant ut at eg kunne bli gravid den dagen an kom hjem. så håpe er her enda oss meg=)
Nordlyspar♥ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 Oioioi... spennende dette her... er noen dager siden jeg skrev det inlegget.. er også 6 dager over IKM i dag..... Du skal se at det klaffet med den dagen han kom hjem, hehe... hold meg oppdatert Mini-lilly, jeg skal rope ut om noe skjer her... tenkte jeg skulle teste i kveld igjen.. Lykke til :0)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 kan vi ikke teste sammen i måren=) de hadde vert kosligt=)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 tenkte meg ned til byen i dag å kjøpe ny test å folatt tabeletter for å forsikre meg=)
Nordlyspar♥ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2007 Jaaa! det kan vi jo gjøre :0)... hvis ikke tanta er kommet til da (krysser fingrene for at hun ikke gjør det, hehe) Jeg kan teste kl 08.15... er nettopp stått opp da.. skal på jobb halv ti... når kan du teste?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 eg har fri i måren så eg tekte å sove til eg må på do igjen=) drikker veldi mye i de siste:) men kan prøve å stå opp tidli for å teste eg og=) mannen min skal på jobb i måren så han vekke meg nok me å klatre over meg=)
Nordlyspar♥ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2007 Hehe... ok, jeg svarer på denne tråden i morgen tidlig da.... Du får ha stoooor-lykke til... klem
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 svarer eg og i måren tidli når eg har testet=) får berre håpe me finner frem til denne samtalen då=) mangen som skriver=)
Nordlyspar♥ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. juli 2007 om jeg ikke finner den så kan jeg lage en ny tråd, med overskriften "Mini-lilly"... men jeg tror ikke det skal være noe problem å finne tråden, er bare å finne de siste innleggene man har skrevet på "din egen side"
Nordlyspar♥ Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 7. juli 2007 Der kom tanta... så det ble ikke vits å ta en test, men jeg krysser fingrene for deg...:0) Huff, jeg må på jobb. det blir en dritdag... har bestandig så vondt i magen under perioden, kaster opp osv... blir en koselig dag, hehe... Du får ha en koselig dag videre.... stikker innom her når jeg er ferdig på jobb...... Lykke til :0)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 7. juli 2007 #14 Skrevet 7. juli 2007 hei=) eg fikk negativ test men tanta har enda ikke komt oss meg:( får berre vente trur eg. i går så hadde eg en del mens smerter, men pleie ikke å ha de uten at eg har mensen. så noe er muffins oss meg. blir nesten sint:P får heller vente ei uke til før eg tester for eg får ikke noe tegn på testen at de er noe svak strek en gang. men men. tanta kommer nok oss meg og. må berre innstille meg på at hu skal komme trur eg:P
Nordlyspar♥ Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 7. juli 2007 Du er gravid til det motsatte er bevist... :0) Jeg har kjøpt flybillett til langtvekkistan til tanta di...og der skal hu feriere i ett års tid... hehe
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 7. juli 2007 #16 Skrevet 7. juli 2007 hehe takk=) håper eg får positiv test snart sånn eg ikke trenger å tenke 50% at tanta kommer å 50% at eg er gravid=) sakt til typen at eg ikke skal drikke noe alkohol før tanta kommer igjen:P men han mener at om ikke testen er positiv så trenge eg ikke å late som eg er gravid. men ka om eg er gravid å eg e en av di få som ikke får svar på testene:) hehe... men klare ikke å slutte å røyke før eg vett noe sikkert men prøver hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå