Gå til innhold

Far flytter inn om en uke =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært alenemor nå i rett over 2 år,og er 3 1/2mnd på vei med barnefaren til sønnen min..

var ikke sammen med barnefaren når dette skjedde...

og har hele tiden fått full overgangsstønad...

var nede i dag på nav for å si at barnefaren til sønnen min flytter inn om en uke-sånn at de kunne få stoppet de pengene jeg ikke har krav på da...

men jeg har ikke fortalt at vi venter barn nummer 2 sammen.. men jeg må jo ned engang å søke om engangsstønad,hva vil de si da??

vil de da mistenke oss for å ha vært sammen uten å si ifra liksom ?!?

for det kan jo virke sånn...

er litt nervøs nå jeg... vet ikke hvorfor !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ikke bry deg om hva de kan tenke eller si. Bare si sannheten så har de ikke noe mer med det. De bør jo bare være glade for at barna får bo sammen med faren sin også!

Lykke til når du skal dit

Skrevet

tror nok ikke det vil bry seg om det..... de har mange saker så. Ønsker deg lykke til med svangerskapet og håper du og samboeren din får et langt og fint liv sammen med barna deres=)))

Skrevet

Jeg jobber på NAV (ikke med de sakene men...). Du har jo vært ærlig og fortalt dem at han flytter ut. Hvem som er faren har ikke de noe med dessuten så har du lov å ha kjæreste selv om du er alene mor og selv om kjæresten din er barnefaren.

Synes du skal slappe av, du har jo fortalt sannheten :) lykke til og det var morro å høre at barnefaren vil være far på heltid :)

Skrevet

tusen takk for svar jenter =) =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...