Ms.Nurse Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 tenkte jeg skulle ut og se etter litt sengetøy til lillejenta, men da må jeg jo liksom vite hvilke størrelser jeg skal ha... leste dette et sted men har selvfølgelig mistet det... Noen snille bim-damer som kan hjelpe meg? trenger da mål på dyne til vogn og seng =)
bell3, fikk gutt Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 den mest vanlige dynestørrelsen til vogn er 65 x 80 cm. Den går oppi bager. Så den neste størrelsen er 80 x 100 cm. Den fungerer fint i vogge og til seng frem til barnet sparker den av seg. Så har du junior dynen som er 100 x 140 cm. Den har mine unger brukt fra de var ca 4-5 mnd og frem til de flytter ut av sprinkelsenga. Da har vi "feiret" med kjøp av "voksen"dyne. Men vet det er veldig mange som fortsetter å bruke junior dynen lenge etter barna har flyttet til stor seng.
Ms.Nurse Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 Takk takk =) da skal jeg ut og se etter litt nydelig rosa og hvitt sengetøy =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå