KristineH79 Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Jm ville ha meg og min samboer inn til time før ferien, skulle egentlig fre 13.7(beg ferie) men så ringte hun sa hun ik kunne den dagen alikevel, avtalte da tors 12 kl 13.15 da har jg tidligvakt, sa ifra til sjefen og han sa "det går ik dere er bare to."(er d hele uka da) Forklarte at hu ville ha oss inn før ferien (hu beg uke 29 hu oxo) Da sa han at jg fikk ta en egenmeldingsdag, for han ville ik gi meg fri til å gå, selv om d er en sjangse for at han må gå alene den dagen siden hu jg skal jobbe m er sykmeldt denna uka! Trenger litt råd! Hva skal jg gjøre? Droppe jm timen el ta egenmeld selv om jg ik er syk? Ganske rådvill...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Tar du egenmld så se til å ta alle tre dagene! De har ikke rett til å nekte deg. Sjefen ba meg ordne sykemelding da barnet mitt ble opperert, har 20 sykedager når man er aleneforsørger, å da ba legen meg å bytte jobb for dette er stressfaktor!
KristineH79 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 Hehe, da hadde han nok blitt gla siden vi bare er to på jobb m max 11 barn neste uke og ferievikaren jg skal jobbe m er sykmeldt denne uka og forundrer meg ik om hu er borte neste uke oxo.(hu er mye syk/sykmeldt) Ellers kan man faktisk være hjemme 8 dg i strekk på egenmeld! Takk, men det holder m de timene egentlig,!
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Han kan vel ikke nekte deg å få fri vel? jobber selv i bhg så jeg skjønner at det kan bli problemer med så få på jobb, men man har jo rett på å få fri til legetimer o.l Håper det ordner seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå