☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Har dere alt i boks? Evt hva mangler dere? Selv mangler jeg bare brudebuketten... alt det andre er i boks!! Enn dere da?
67 grader nord Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 småting bare; lue til babyen, utstyr og diplom til lekene og en bue med blomster som vi skal stå inni. Og talen min til brudgommen repeterer jeg ofte inni hodet mitt,men har ikke skrevet den ned enda. Nervene har ankommet sånn smått nå, hva med deg? Tenk, det er bare 10 dager til!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 Kjenner det begynner å knyte seg litt i magen ja... har begynt å drømme en god del om bryllupet og jeg får nesten ikke sove om nettene - ligger og tenker og tenker og tenker og tenker... Herreguuuuuuud jeg gleder meg!!! Lykke til da =)
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Hei:) JEg skal også gifte meg 14.07 SKjønner at jeg må få opp farta, for vi er verken ferdig med bordkort, kirkeprogram eller sanghefter... Men får gjort unna masse i helga da Hva slags leker skal dere ha? SÅ at det stod diplomer til lekene, ble litt nysgjerrig VI har snakket om å ha noen morsomme ting iløpet av kvelden, kanskje du har noen gode tips å dele??
67 grader nord Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Vi skal ha to konkurranser. Den ene er en parlek hvor to par skal utfordre brudeparet i samarbeid og kommunikasjon. På samarbeidsdelen skal man stå ved siden av hverandre og legge den nærmedte hånda rundt den andre, da har man ei hand hver ledig. Så får man tre oppgaver; knyte en sko, brette papirfly og pakke inn en pakke. De med best resultat innenfor en tidsgrense vinner. I kommunikasjonsdelen skal parene sitte med ryggen mot hverandre, den ene har åtte duploklosser foran seg, den andre har en figur bygd av tilsvarende klosser. Så skal den med klossene bygge samme figur mens partneren forklarer hvordan den skal se ut. Den andre er en danselek. Her skal man også være to og to, helst mann og dame, men det trenger ikke være kjærester. Det skal stå like mange stoler i en ring som det er antall par, og det kan være ubegrenset. Parene danser innenfor ringen. Mannen får en avis som skal festes i bukselinniningen på ryggen. Så spiller bandet, og parene danser med hverandre. Når musikken stopper, skal mannen ta opp avisen, brette den helt ut, sette seg på en stol og ha dama på fanget. Det paret som blir sist, er ute, med mindre noen av de andre rev i stykker avisen eller ikke brettet den helt ut. Andre ting dere kan gjøre: To eller tre stykker på hvert lag, tre eller fire lag. Bandet spiller introen på en sang, den som hører hvilken sang det er, springer fram til mikrofonen og synger. Lage ei historie med fire eller fem personer/dyr. Så plukker dere ut like mange personer, gir dem en rekvisitt/kostyme og en rolle. Feks fjær til en indianer, pistol eller hatt til en cowboy, forkle til en bartender osv. Så skal de spille historien mens den leses. Ingen har hørt historien før, de må ta alt på sparket.
englegutt/2prinsesser+spiren Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 jeg skal også gifte meg 14juli må få tak i underskjørt til kjolen, også må jeg å bestille blomster til kirka og en bukett som skal stå på grava til sønnen vår. mangler å skrive på bordkortene og ordne gave eskene, men vi får lokalet på tirsdagen, så vi har litt tid å sette opp bordene!!!! var hos toastmasteren på onsdagen og planla litt. har skrevet talen til kjæresten min (må bare øve litt, så kanskje jeg ikke griner så mye ) også jobber vi med å øve på valsen.....
2trollunger Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Her er en brud til! Tror det meste er i boks, men går hele tiden rundt og tenker på om det er noe vi kan ha glemt.. Har ikke laget kirkeprogram, og gjestepresentasjon. (Alle får et lite hefte med kort presentasjon av hvem alle er). Drømmer om bryllupet nesten hver kveld, vånket opp idag morges var var plutselig veldig nærvøs. Men jeg gleder meg bare!! Er det noe som går galt på dagen, så får det bare gjøre det. Alt må ikke være helt perfekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå