Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, holder alltid på å skrive pms jeg;)

Hvordan går det med dere denne uken da? Klarer dere å holde dere i tøylene ang snop og slikt, og beveger dere dere mye?

Jeg har et lite spørsmål. Kjøpte slike Bixit fullkornsbar, tenkte jeg kunne spise det som mellommåltid Er det bra som slikt måltid, eller er det for mye sukker i den?

Her går det forresten fint vil jeg tro, går litt for lite for tiden for det er drittvær her på vestlandet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt på denne jeg, ingen av dere som er her ikveld?=)

Skrevet

God kveld... Jeg ha liksom ikke helt komt i gang med opplegget mitt.. men jeg spiser sunt, og går tur hver dag.. Ang det med det du ha kjøpt som mellom måltid, det aner jeg ikke....

Skrevet

Hei

Nei det går ikke superbra her, jeg har ikke får trimmet noe som helst, og jeg spiste for mye desserter i helga, men ellers har jeg spist passe sunt og skal fortsette med det. Vi har også regn her så jeg kommer meg ikke ut på trilletur. Skal ta fram den nye yogamatta mi og gjøre pilates i morra, jeg lover.

Gjest otilie79;)
Skrevet

Heia:o)

Går greit, men begynner å bli litt utålmodig, er vel ikke helt heldig. Spisinga går greit, spiste eggerøre til frokost i dag, også spiste jeg faktisk sånn slankesjokolade, Belvita, i dag, og det var første sjokoladen på godt over ei uke.

Kjenner jeg blir snopsjuk og får lyst til å sprekke, men for hver dag jeg holder ut er det verdt det.

Det er alltid tøfft å være på slankern, så det er veldig bra at vi støtter hveranre:)

Stå på jenter, dette skal vi klare:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...