ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 når fikk dere råmelk i puppene? er i uke 27 og begynner liksom å vente litt snart:) gleder meg litt litt nesten, for blir litt rart liksom;)
twoboys & a girl Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Sist fikk jeg det når jeg var tre mnd på vei, nå er jeg 15 uker å ennå ikke fått det. Glad jeg ikke har fått det ennå, for det rant så mye sist at jeg måtte bruke ammeinnlegg lenge før jeg fødte. Hadde overflod av melk etter fødselen å. Vet om folk som ikke har fått råmelk før fødselen.
Mor til en stor og en liten Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Første svangerskap hadde jeg ikke tegn til råmelk, men denne gangen kom det kjapt... Er 24+2 nå. Har hatt det rundt 2 mnd nå og jeg syns det er ganske plagsomt! Syns det bare blir mere for hver dag som går. Kan jo ikke gå uten bh og ammeinnlegg nå :-( Da renner det som pokker og masse våte flekker.....
Minigull07/11 Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er førstegangs og fikk det i uke 21+4 To uker siden! Rart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå