Gå til innhold

Hvem er med på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

mor og barn undersøkelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er!

..både mor, barn og far!

Skrevet

Jeg er:) Får vel snart de greiene i posten:)

Skrevet

Alle her!!!!!!

Skrevet

Ikke jeg... For et ark med spm... Herremin hatt... :Q

Skrevet

Jeg er med, men ikke samboer..

Skrevet

jeg er med for 2.gang no-

Skrevet

Vi er med! :-) Har ikke fått det første brevet enda, men det kommer vel rundt om ordinær ul, eller husker jeg feil?

Skrevet

vi er med! greit nok at det er forferdelige og rare spm å svare på, men det kommer jo andre til gode da!

synes det er flott å være med jeg=)

Skrevet

Vi er med begge to (eller alle fire, hvis du vil)

Skrevet

Vi er med for andre gang nå.

Syntes ikke det er så mye jobb å svare på de spørsmålene jeg da.

Skrevet

Jeg er med på førstemann, valgt å ikke bli med denne gangen

Skrevet

Alle to, snart tre her...

Skrevet

vi er med også =)

men ble drtt lei alle spørrekjemaene så er glad jeg er ferdig med de .. =O)

Skrevet

Vi var med med førstemann, men nå orker jeg ikke

herregud for noe teite spm hvor mange glass juice/melk har du drukket de sist mnd akkurat som jeg har tellinga på det!

Skrevet

Hei!

Har skrevet dette en gang før også....

Er helt enig i at det er noen voldsomme spørreskjemaer, det tart tid, og man må svare på mye rart. Vi var med med forrigamann og valgte også å være med denne gangen, FORDI: Lillegutten vår var veldig utilpass, virket som kolikk, gikk til kiropraktor, men det hjalp ikke. Når gutten var 4 mnd ringte de fra sykehuset for å spørre om alt stod bra til, jeg fortalte om denne "kolikken" og vi fikk time på sykehuset neste dag! De undersøkte lillegutt på "kryss og tvers", og de fant noe som ikke var helt som det skal (vil ikke gå inn på det her- alt ordnet seg og gutten er frisk nå i dag). Vi fikk en flott oppfølging på sykehuset etter dette, og vi var jevnlig til kontroller helt til han fylte 2 år. Alt dette ble oppdaget og kunne følges opp fordi vi var med i denne undersøkelsen, det er jo en del av "lønna" de lover ut, at man kan ta direkte kontakt med barneavd på sykehuset. Vanligvis trenger man ikke det, men så glad jeg er for at vi fikk den hjelpen vi fikk. Derfor skal jeg gladelig svare på teite sp.m og ha bæsj i fryseren min en gang til

Skrevet

her er vi begge med og skal drite på glass etter fødseln..hehhe;O)

Skrevet

Er akkurat dette jeg mener... Hadde de bare sendt det ut i starten, og ikke når man er nesten halvveis, så kunne man hatt litt oversikt over hva man bør observere av inntak, og hvilke typer vitaminer man spiser osv... Blir for dumt å sende inn et skjema hvor man har sitti og gjetta seg til svar.. Blir jo ikke helt korrekt...

Skrevet

må bare si at bæsjen MIN fikk de ikke, der går grensen min. men lillemanns har de fått..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...