nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 hun er nemlig på jentetur i spania. vært borte siden torsdag, kommer hjem søndag... men det er veldig vanskelig å ikke kunne ringe og snakke med henne når vi pleier å snakke sammen 1-2 ganger om dagen, og ser hverandre veldig ofte... sikkert litt ekstra ille nå pga vi har ferie og droppa hytteturen pga regnevær... får helt abstinenser her jeg sitter... he he
Sabina og gjengen Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Vet åssen du har det. snakker med mammaen min minst 1-2 ganger om dagen sjøl.. Hu ska antageig bort de to første ukene i august og jeg gruuer meg alt... Ser mamma minst 4 ganger i uka.. så det blir rart... Du får sende meg en pm hvis du bare trenger å skravle litt:p hihi..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 så søt du er ) merkelig hvor utrolig godt forhold jeg har fått med mamma etter at sandra kom... ) har fortsatt noen bilder fra pascal hvis du vil ha de? har sett innleggene dine om at ting bare blir værre, syns det er grusomt at du skal ha det så vondt! hvordan går det med leo? klem
Sabina og gjengen Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Leo har det bra, men jeg er jo en ytterst kjedelig mamma for tiden da, han kjeder seg litt, men igår var han hos mammaen min mens jeg var på riksen og da fikk han gå og leke masse (de har større plass enn meg). Og hjemme her har det blitt mye lekegrind når det er som verst... Ellers er alt bra vettu;) vil gjerne ha bider, glemte de helt:p sender deg en pm nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå