Gjest Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 skjønner ikke... vondt i korsryggen til tider, føler meg stiv og støl i hofta og litt nedover lårene. blitt litt værre i løpet av ukene som har gått nå. Går greit å gå tur enda, men kjenner jeg blir fortere sliten. er dette bekkenløsning tro? hadde ikke dette i forrige svangerskap...
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Kan godt være bekkenløsning. Men noen ganger har man bare litt sånne "vondter" i en periode. Bekkenet utvider seg jo. Er lov å håpe det går over. Men kan være lurt å ringe fysioterapaut å sette deg på venteliste i tilfelle det blir værre. Har en del vondt i korsryggen selv og ringte litt rundt. Flere som hadde så lange ventelister at de ikke visste om de fikk tatt meg inn før jeg føder :-( Er nå 18 uker) Håper det går seg til for det :-)
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 tja... blir d ikke værre enn d her så skal jeg nok klare meg helt fint :-) er 17 uker på fredag, så d er leenge til fødsel ol... jaja... kanskje man skal ta kontakt bare for å høre hvor lang venteliste d er. takk for svar uansett!! :-)
*1+1=2 små* Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 har noe av det samme, men her blir det bare værre! Anbefaler deg å roe ned tempo, fordi sånn som jeg er nå er det veldig lite gøy:(
Moyra Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Høres ut som bekkenløsning ja.. Jeg har selv vært sykmeldt i 3 uker nå pga det, og jeg tviler på at jeg kommer meg tilbake på jobb. Det eneste som hjelper er å ta det med ro... Ta deg en tur til legen, og fortell om plagene dine, du Lykke til!!
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 ja får tusle meg en tur dit... :-) men vente litt til å kanskje man e så heldig at d går over *håpe*, liker ikke å være begrenset som så mange andre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå