Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg betalte ei for å spå meg. Ho fekk pengar og dei opplysningane som ho trengde. Fekk tilbake berre tull. Ho nevnde masse oppatt og oppatt. Kanskje for at det skulle virke lenger. Ikkje noke av det ho skreiv stemmer overhode. Ho skreiv at eg liksom skulle ha ein anna mann i tankane mine. Noe eg overhode ikkje har. Mannen min ble ikkje glad for det. Ho skreiv at det var mykje sjalus i forholdet vårt, noko det heller ikkje er. Det er ingenting som stemmer med oss. Ho meinte at vi ikkje hadde barn, og heller ikkje kom til å få ungar, men me har jo ungar saman!

Har eg noe rett til å få tilbake pengane mine.

Det var såpass støtende hele "spådommen" at eg faktisk vurderer å gå til politiet for at ho ikkje skal få lure fleir.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem spådame er dette snakk om da?

Skrevet

håper ikke du betalte mye og var det noen her i fra?

vet du om hun spådde i kort eller uten?

Skrevet

Kven det er har vel ikkje noko og si. Det eg lurar på er om eg har noko rett slik at eg kan få tilbake pengane mine.

Eg har ikkje lyst til å henge ut nokon her inne.

Eg har kontakta vedkommande via mail for nokon dagar sidan. Men eg har ikkje fått noko svar tilbake.

Skrevet

Eg betalte ikkje så mykje, men eg er redd vedkommande har tjent store pengar på dette her. Eg trur ikkje ho brukar kort.

Skrevet

vil heller ikke at du skal legge ut navn her, men man må alltid huske at det ikke er alle som kan det de sier, eller er de de utgir seg for.. desverre..

Skrevet

Er det en fra teletorg, eksperthjelp etc etc? Eller er det en her inne? Kan jo være greit å si litt da, så slipper andre evt å gå i samme fellen:-)

Skrevet

jeg har selv betalt ett par stykker som er her, og har ingenting å utsette på det jeg fikk tilbake, men man vet aldri..

Skrevet

Eg kom i kontakt med ho her inne, så det er ikkje teletorg. Eg veit med sikkerheit at fleire her inne har betalt ho pengar for dette. Eg trudde faktisk ho var flink.

Ei venninne av meg brukar forumet her inne mykje og har blitt spådd av ho. Da me satt og såg på dette for 2 dagar siden fant med ut at mykje av det venninna min hadde fått kunne ho fint finne ved å søke på innlegg her. Men meg hadde ho jo ikkje opplysningar om fordi eg ikkje brukar forumet her. Difor trur eg no at ho berre leitar opp gammle innlegg, og skriver tilbake ut i fra det ho finn her inne.

Skrevet

Nei du har ingen grunn til å klage.

Du ble vel ikke spådd, for så å tro alt det som blir sagt?

Skrevet

uff det er kjedlig når det skjer sånne ting. jeg må si jeg selv legger tarot og synes det er leit når slik ting skjer, for det ødelegger for oss som gjør dette seriøst og jeg legger mye tid i de jeg ser på. jeg går også på kurs, og har planer om å gå videre kurs for å utvikle meg.men jeg er ikke så mye inne på spå så har ikke helt peil på hva som skjer der..

håper du finner ut av hva du vil gjøre med dette videre!

Skrevet

det er vel greit at noe av det som de som spår stemmer da.. det er jo ikke slik at det som blir spådd skal skje, for man tar jo alle egne valg. men om personen som spår påpeker ting som er, så bør det jo stemme med virkeligheten.. som feks om man har barn eller ikke.. altså, er man klarsynt så klarer man som regel å se det..mener nå jeg da!

Skrevet

Eg venta meg ikkje noko å leve etter nei. Men eg synast det var imponerende det venninna mi fekk og eg leste jo mykje her inne om at ho var så flink. Det var jo mest for moro. Men slik det ble vart det ikkje moro eller imponerande nei. Eg vart veldig lei meg fordi ho antyda at me hadde store problem, sjalusi og at med ikkje kunne ha eller fekk ungar ilag. Det var så personleg det ho skreiv.

Eg synast det er synd om fleire skal bli lurt av ho. Derfor eg vurderte å anmelda heile saken. Men ho stoppar vel ikkje likevel. Eg veit ho tek på seg "oppdrag" rundt om også. Skremmar folk til å betala kaller eg det.

Skrevet

Det var jo derfor jeg sa det jeg sa. Fortell, så andre slipper å gå i samme fella:-)

Skrevet

Anmelde det hvor?

Kan du ikke bare si navnet da, og så glemme hele saken.

Om du er så redd for at andre skal gå i samme fella.

Skrevet

Anmeld det til politiet hvis det er bare lureri. Det blir nok bare henlagt desverre men om det er mange nok til slutt må politiet gjøre noe etterhvert.

Jeg spår litt selv, men tar meg aldri betalt for det. Jeg vet hvem du mener. Det er bevist før at damen er riv ruskende gal. Mange av de flotte anbefalingene hun har fått her er av ukjente nick og det er jo litt rart.

Skrevet

Jeg har også blitt spådd, og ikke èn ting stemte. På ei venninne derimot var det noe som stemte. Om det den personen driver med er bare tull, det vet jeg ikke... Gjorde det mest for morroskyld, forventa igrunn ikke så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...