kattpus_Med ny spire Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Åååå, blir så irritert... Jeg har hatt regelmessig mens siden jeg sluttet på p-pillene for over 1 år siden. Har syklus på 34 dager. Så skulle jeg hatt mensen forrige torsdag,men nei,ingen antydninger til den. Nå er d snart en uke siden den skulle vært her. Tok en test på lørdag,men den var neg. Jeg har vært sykemld for at jeg har vært svimmel og små kvalm,men det har blitt litt bedre,kvalmen er iallefall borte,men svimmelheta er der til tider. Er litt øm i ene brystet. Skal reise på tur til tyskland til fredagen, å tenkte egentlig å ta en test før det,men tenkte at jeg kan jo likesågodt se om jeg finner en test der,mulig det er billigere der og. Må legge til at for 2 år siden ca mistet jeg mensen i 4 mnd, tok utallige tester ++ å da viste det seg at jeg hadde cyster, de var små, 2 mm. 8 stk på den ene og 9 stk på den andre eggstokken. Jeg er og øm over skambenet. Så det kan jo være at jeg har fått de tilbake. Var derfor jeg måtte beg på p-piller for å få de bort. en både min fast lege og gyn har ferie nå.... Å jeg har ikke så lyst til å "brette" meg ut for andre leger jeg ikke kjenner..... Åååå jeg vil vite hva som er galt NÅÅÅÅÅ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå