Habby Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Vel, fikk mensen idag...da er det bare å hoppe videre til neste pp (min andre) Flere???
Habby Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. juli 2007 Kanskjer litt for tidlig?! hmm...men jaja..hiv dere på Vi får støtte hverandre gjennom denne perioden...
Brillemamma Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Her kom mensen idag også.. Så da er det påàn igjen her også denne mnd.. Men hadde regnet med at tr kom, så var ikke noe stort sjokk.. Er også i min 1.pp..eller nå blir det vel 2... Håper spiren sitter denne mnd da!
Habby Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2007 Jepp, regnet med at mensen ville komme også men visste bare ikke når...var usikker på syklusen etter pilleslutt 3. juni..men ikke nå lenger..nå har jeg en visst peiling Krysser fingrene!!
Brillemamma Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Krysser fingrene ja! Er så utålmodig jeg, vil bli gravid NÅ! Med førstemann gikk det rimelig kjapt, 2mnd etter pilleslutt...-og vi prøvde ikke engang, var sånn skjer det så skjer det liksom:) Så håper det ikke tar altfor lang tid denne gang!
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 hei jenter! mensen dukket opp tilslutt her også... men men, nå kommer el midt i ferien, så da kan jeg ikke skylde på dårlig tid i allefall!!! *haha* prøver oss inn i 4 pp, er sååååååå babysyk atte;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå