Bergene Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Vår lille jente på 2 mnd skal bare ha pupp, og der skal hun ligge mens hun sover, slik var det i går og i dag. Hun liker ikke smokken, selvom vi har prøvd masse. Når hun sovner med puppen og jeg legger henne fra meg går det bare en liten stund før hun våkner og hyler, alt hun vil er å ligge med puppen. Nå går pappan og bærer mens hun hyler og er stuptrøtt. Hva er det med henne? Skjønner ikke hvordan hun holder ut og ikke bare sovner, må jo være kjempe trøtt nå. Jeg har jo ammet masse, er det sugebehovet som er så enormt eller får hun ikke nok melk eller hva er det?
*Mustang Sally* Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Kan hun ha magesmerter? da hjelper amming. Så kan være derfor. Bruk bæresjal og amm i det. Da har du to hender frie og hun får det hun trenger.
Canari Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 still spm ditt på Ammedebatteb, der er det ammehjelpere som svarer og som kanskje kan hjelpe deg. syns forøvrig det kan høres litt likt ut som økedagene vi hadde da jenta vår var så lita.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå